GP Καναδά 2025: Η Ανάσταση της Mercedes , ο Εμφύλιος της McLaren ⚔️ και το Δράμα μέχρι το Τέλος! 🏁
0. TL;DR: Η Σούμα του Αγώνα σε Fast Forward! ⏩💨
Η σούμα του χθεσινού χαμού στον Καναδά 🏎️💨: Ο George Russell οδήγησε τη Mercedes στην πρώτη της νίκη για το 2025, αντέχοντας στην πίεση του Max Verstappen (P2) σε έναν αγώνα που τελείωσε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Το μεγάλο δράμα ήρθε από τη McLaren, όπου οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας, Lando Norris και Oscar Piastri,
συγκρούστηκαν καθώς μάχονταν για την 4η θέση. Ο Norris, σε μια λανθασμένη εκτίμηση, έπεσε πάνω στον Piastri, εγκατέλειψε και ανέλαβε πλήρως την ευθύνη, ζητώντας συγγνώμη.
Ο Piastri κατάφερε να συνεχίσει και να τερματίσει 4ος, αυξάνοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία στους 22 βαθμούς. Η μεγάλη έκπληξη ήταν ο ρούκι της Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, που ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο (P3), γράφοντας ιστορία ως ο τρίτος νεότερος οδηγός που το καταφέρνει και κερδίζοντας τον τίτλο του "Οδηγού της Ημέρας". Ο Lewis Hamilton είχε έναν άτυχο αγώνα, καθώς χτύπησε ένα τρωκτικό 🐹 που του προκάλεσε ζημιά στο πάτωμα, κοστίζοντάς του σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ανά γύρο και περιορίζοντάς τον στην 6η θέση. Η νίκη του Russell επιβεβαιώθηκε ώρες αργότερα, μετά την απόρριψη ένστασης της Red Bull για "απρόβλεπτη οδήγηση" πίσω από το Safety Car. Ένας αγώνας που τα είχε όλα: στρατηγική, δράμα, έναν εμφύλιο που άναψε φωτιές και μια "ανάσταση" για τα Ασημένια Βέλη στις ψυχρές συνθήκες του Μόντρεαλ. 🍁
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους της Formula 1! Τι αγώνας ήταν αυτός που είδαμε χθες στο Μόντρεαλ; Ένας αγώνας που τελείωσε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, κλείνοντας με τον πιο δραματικό τρόπο ένα Grand Prix που τα είχε όλα και άλλαξε τα δεδομένα στο πρωτάθλημα. Η καρό σημαία βρήκε τον George Russell να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της Mercedes για το 2025, μια νίκη-βάλσαμο για τα «Ασημένια Βέλη». Ταυτόχρονα όμως, είδαμε την απόλυτη καταστροφή στο γκαράζ της McLaren, με τους δύο μονομάχους του τίτλου, Lando Norris και Oscar Piastri, να συγκρούονται σε μια στιγμή που θα συζητιέται για καιρό.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο ρούκι Andrea Kimi Antonelli έγραψε ιστορία, ανεβαίνοντας στο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του και γινόμενος ο τρίτος νεότερος οδηγός που το καταφέρνει ποτέ.🍾
Φτάνοντας στον Καναδά, η εικόνα ήταν ξεκάθαρη: η McLaren κυριαρχούσε, ο Max Verstappen ερχόταν από την Ισπανία με την πίεση των βαθμών ποινής να κρέμεται πάνω από το κεφάλι του 😬, και η Mercedes έδειχνε να δυσκολεύεται στις ζεστές συνθήκες. Όμως, ο δροσερός και ξηρός καιρός του Μόντρεαλ 🌬️ αποδείχθηκε ο καταλύτης που χρειαζόταν η γερμανική ομάδα για να επιστρέψει στην κορυφή.
Αυτός δεν ήταν απλά ένας ακόμη αγώνας. Ήταν ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο συνέπειες, όπου μια ομάδα αναγεννήθηκε, μια εσωτερική μονομαχία πήρε φωτιά και η μάχη του πρωταθλήματος πήρε μια απρόσμενη και άκρως δραματική τροπή. 🏁💥
Η Μάχη του Αγώνα: Πώς ο Russell Άντεξε στην Πίεση
Η νίκη του George Russell δεν ήταν απλά θέμα τύχης· χτίστηκε πάνω σε έναν εκπληκτικό γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου. Ο Βρετανός περιέγραψε τον γύρο που του χάρισε την έκτη pole position της καριέρας του ως «έναν από τους πιο συναρπαστικούς της ζωής του» 🤩. Το αξιοσημείωτο είναι ότι πέτυχε αυτόν τον χρόνο χρησιμοποιώντας τη μεσαία γόμα ελαστικών (C5), την οποία θεωρούσε ταχύτερη για τις συνθήκες της πίστας, μια απόφαση που αποδείχθηκε απόλυτα σωστή ✅. Ακόμη και ο Toto Wolff, ο επικεφαλής της Mercedes, παραδέχτηκε ότι αυτή η pole ήταν «εκεί ψηλά» με τις καλύτερες της ομάδας, τονίζοντας ότι ο Russell τους δίνει «όλους τους λόγους» για να του προσφέρουν γρήγορα νέο συμβόλαιο.
Στην εκκίνηση, ο Russell διατήρησε την ψυχραιμία του και κράτησε την πρώτη θέση, παρά την πίεση από τον Max Verstappen 😎. Στο πρώτο stint, ο Βρετανός έλεγξε απόλυτα τον ρυθμό του, αναγκάζοντας τη Red Bull σε μια πρώιμη στρατηγική κίνηση. Βλέποντας τον Antonelli να πλησιάζει απειλητικά τον Verstappen, η Red Bull κάλεσε τον Ολλανδό στα pits στον 12ο γύρο, σε μια προσπάθεια για undercut. Η απάντηση της Mercedes ήταν άμεση και υποδειγματική. Κάλεσαν τον Russell στον αμέσως επόμενο γύρο (13ο), καλύπτοντας τη στρατηγική της Red Bull και διατηρώντας το προβάδισμα. Όπως δήλωσε και ο ίδιος ο Russell μετά τον αγώνα, μόλις βρήκε καθαρό αέρα μπροστά του, ένιωθε ότι είχε τον πλήρη έλεγχο 💪.
Το φινάλε του αγώνα, ωστόσο, έκρυβε ακόμα περισσότερο δράμα. Μετά την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, η Red Bull κατέθεσε επίσημη ένσταση κατά του Russell για «απρόβλεπτη οδήγηση», ισχυριζόμενη ότι ο Βρετανός προσπαθούσε να παγιδεύσει τον Verstappen σε παράνομη προσπέραση. Ο Christian Horner είχε μάλιστα προειδοποιήσει τους αγωνοδίκες πριν τον αγώνα για πιθανό «gamesmanship» από πλευράς Russell, προσθέτοντας μια διάσταση ψυχολογικού πολέμου 🧠 στα γεγονότα. Τελικά, η ένσταση απορρίφθηκε μετά από πολύωρη εξέταση, επισφραγίζοντας μια νίκη που κερδήθηκε τόσο στην πίστα όσο και στο pit wall.
Ταχύτερος Γύρος Αγώνα
Fl
Pos | No | Driver | Car | Lap | Time | Avg Speed (km/h) |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 63 | George Russell | Mercedes | 63 | 1:14.119 | 211.816 |
Η κυριαρχία της Mercedes στον Καναδά δεν ήταν μια ξαφνική επίλυση όλων των προβλημάτων της. Ήταν το αποτέλεσμα μιας «τέλειας καταιγίδας» ⛈️ συνθηκών που ευνόησαν απόλυτα τα χαρακτηριστικά της W16. Τόσο ο Wolff όσο και ο Russell έχουν παραδεχτεί επανειλημμένα ότι το μονοθέσιο υποφέρει σε υψηλές θερμοκρασίες λόγω υπερθέρμανσης των ελαστικών, ένα πρόβλημα που τους ταλαιπωρεί από το 2024. Ο δροσερός καιρός του Μόντρεαλ (θερμοκρασίες αέρα γύρω στους 22-25°C) και η λεία άσφαλτος, που δεν καταπονεί ιδιαίτερα τα ελαστικά, ήταν το ιδανικό σενάριο για αυτούς. Ο ίδιος ο Russell εμφανίστηκε σκεπτικός για το αν αυτή η απόδοση μπορεί να μεταφερθεί στην Αυστρία, μια πίστα με υψηλές ταχύτητες, τραχιά άσφαλτο και συνήθως υψηλές θερμοκρασίες – δηλαδή, το ακριβώς αντίθετο από τον Καναδά.
Συνεπώς, η νίκη αυτή ήταν μια τακτική επιτυχία, μια απόδειξη ότι η Mercedes μπορεί να κερδίσει όταν «οι πλανήτες ευθυγραμμίζονται» 🪐, όπως είπε και ο Wolff, αλλά όχι απαραίτητα μια ένδειξη ότι έχουν βρει τη μόνιμη λύση στα θεμελιώδη προβλήματά τους.
"Papaya Rules" υπό Αμφισβήτηση: Η Σύγκρουση που Συζητήθηκε όσο Καμία
Η μάχη για την τέταρτη θέση στους τελευταίους γύρους του αγώνα ήταν αυτή που έκλεψε την παράσταση και ίσως καθορίσει την πορεία του πρωταθλήματος. Ο Lando Norris, έχοντας ακολουθήσει μια εναλλακτική στρατηγική ξεκινώντας με τη σκληρή γόμα, είχε πιο φρέσκα ελαστικά στο τέλος και πίεζε ασφυκτικά τον teammate του, Oscar Piastri 😬. Στον 66ο γύρο, η μάχη τους ήταν σκληρή αλλά καθαρή. Ο Norris επιχείρησε μια «πανέμορφη» βουτιά 🌊 στο εσωτερικό της φουρκέτας, ο Piastri όμως αμύνθηκε και κράτησε τη θέση του στην ευθεία που ακολούθησε.
Η καταστροφή ήρθε στον 67ο γύρο. Καθώς πλησίαζαν στη στροφή 1, ο Norris με ανοιχτό το DRS προσπάθησε να περάσει από την εσωτερική, αλλά εκτίμησε εντελώς λάθος την απόσταση. Δεν υπήρχε χώρος. Η επαφή με τον πίσω αριστερό τροχό του Piastri ήταν αναπόφευκτη, με αποτέλεσμα η εμπρός αεροτομή του Norris να διαλυθεί και το μονοθέσιό του να καταλήξει στον τοίχο, τερματίζοντας τον αγώνα του 💥.
Η αντίδραση του Norris ήταν άμεση και κατηγορηματική. Μέσω του team radio, ανέλαβε πλήρως την ευθύνη: «Συγγνώμη. Δικό μου λάθος. Εντελώς δικό μου. Ηλιθιότητα από μέρους μου» . Το επανέλαβε σε όλες τις συνεντεύξεις του, ζητώντας συγγνώμη από την ομάδα και τον Piastri, παραδεχόμενος ότι «έσπασε τον νούμερο ένα κανόνα» και έκανε ένα «χαζό» λάθος. Από την πλευρά του, ο Piastri, ψύχραιμος όπως πάντα, δήλωσε πως «δεν είναι ιδανικό για κανέναν» 🤷♂️, αλλά αποδέχτηκε τη συγγνώμη του teammate του, τονίζοντας ότι δεν περιμένει να αλλάξουν οι κανόνες εμπλοκής της ομάδας. Ο Andrea Stella, ο επικεφαλής της McLaren, χαρακτήρισε το συμβάν «απαράδεκτο» ❌, αλλά ταυτόχρονα και ένα «λάθος εκτίμησης» χωρίς «κακή πρόθεση». Η άμεση ανάληψη ευθύνης από τον Norris, σύμφωνα με τον Stella, «μηδένισε την κατάσταση», αν και ήταν ένα «κοστοβόρο μάθημα» 💸. Για το συμβάν, επιβλήθηκε στον Norris μια συμβολική ποινή 5 δευτερολέπτων, η οποία δεν είχε καμία επίπτωση στο αποτέλεσμά του (DNF), αλλά το σημαντικό είναι ότι δεν μετατράπηκε σε ποινή θέσεων για τον επόμενο αγώνα.
Αυτή η σύγκρουση είναι πολύ περισσότερο από ένα απλό αγωνιστικό συμβάν. Είναι η πρώτη μεγάλη ρωγμή στην αρμονία της McLaren φέτος. Το αποτέλεσμα ήταν οδυνηρό για τον Norris, ο οποίος έφυγε με 0 βαθμούς, ενώ ο Piastri πήρε 12 και αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας στους 22 βαθμούς. Αυτή η διαφορά είναι πλέον σημαντική, τόσο αριθμητικά όσο και ψυχολογικά. Το γεγονός ότι το λάθος προήλθε από τον Norris, τον πιο έμπειρο από τους δύο, και χαρακτηρίστηκε από τον ίδιο ως «ηλίθιο», του προσθέτει ψυχολογική πίεση. Παρόλο που ο Stella διαχειρίζεται δημόσια την κατάσταση με ηρεμία, η δήλωσή του ότι τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά «αν ο Lando είχε διαφορετική αντίδραση» αποτελεί μια σαφή προειδοποίηση. Η πίεση και στους δύο οδηγούς έχει πλέον εκτοξευθεί. Κάθε μελλοντική τους μάχη στην πίστα θα εξετάζεται μέσα από το πρίσμα αυτού του «απαράδεκτου» και «κοστοβόρου» λάθους. Ο μήνας του μέλιτος για τους οδηγούς της McLaren έχει τελειώσει οριστικά. 🤔
Οι Άλλοι Πρωταγωνιστές: Από το Άτυχο Τρωκτικό του Hamilton στο Πρώτο Βάθρο του Antonelli
Antonelli, o "Driver of the Day" 🇮🇹🏆
Η Κυριακή στον Καναδά θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη του Andrea Kimi Antonelli. Ο 18χρονος Ιταλός rookie της Mercedes όχι μόνο κατέκτησε το πρώτο του βάθρο στη Formula 1, αλλά το έκανε με μια εμφάνιση που πρόδιδε ωριμότητα βετεράνου. Η εκκίνησή του ήταν εκπληκτική 🚀, καθώς κατάφερε να περάσει τον Oscar Piastri για την τρίτη θέση με μια επιθετική αλλά καθαρή κίνηση. Καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, ο Antonelli έδειξε απίστευτη ψυχραιμία 🧘♂️, πίεσε τον Verstappen στο πρώτο stint και διαχειρίστηκε άψογα τα ελαστικά του. Οι δηλώσεις του μετά τον αγώνα ήταν αποκαλυπτικές της έντασης που βίωσε: «Ήταν πολύ αγχωτικό, αλλά είμαι σούπερ χαρούμενος. Είχα ανατριχίλες στο βάθρο, ένα απίστευτο συναίσθημα». Η απόδοσή του αναγνωρίστηκε και από το κοινό, που τον ανέδειξε πανάξια "Driver of the Day" με το 27.3% των ψήφων, αλλά και από τους αντιπάλους του, με τον Max Verstappen να τον χαρακτηρίζει «φυσικά γρήγορο». Αυτό δεν ήταν ένα τυχερό βάθρο· ήταν μια δήλωση προθέσεων.
Αποτελέσματα Ψηφοφορίας "Driver of the Day"
Dotd
Driver | Percentage |
---|---|
Kimi Antonelli | 27.3% |
George Russell | 11.7% |
Max Verstappen | 11.1% |
Lando Norris | 9.3% |
Nico Hulkenberg | 6.7% |
Ferrari & το Άτυχο Τρωκτικό του Hamilton 🐹
Για τον Lewis Hamilton, ο αγώνας του Καναδά σημαδεύτηκε από ένα από τα πιο παράξενα συμβάντα της καριέρας του. Γύρω στον 12ο-13ο γύρο, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής χτύπησε ένα τρωκτικό (groundhog), ένα από τα πολλά που ζουν στο νησί Notre Dame. Η σύγκρουση, αν και δεν έγινε αντιληπτή από τον ίδιο εκείνη τη στιγμή, προκάλεσε σημαντική ζημιά στο πάτωμα της Ferrari του. Σύμφωνα με την ομάδα, η απώλεια κάθετης δύναμης έφτανε τους 20 «πόντους», κάτι που μεταφράζεται σε απώλεια περίπου μισού δευτερολέπτου ανά γύρο. Ο Hamilton δήλωσε «συντετριμμένος» για το περιστατικό, καθώς είναι γνωστή η αγάπη του για τα ζώα, και εξέφρασε την απογοήτευσή του για την έλλειψη ρυθμού που τον οδήγησε σε μια μοναχική έκτη θέση. Ο Charles Leclerc, από την άλλη, τερμάτισε πέμπτος, ακολουθώντας μια εναλλακτική στρατηγική που τον έφερε να συζητά έντονα με την ομάδα του μέσω team radio για το αν θα έπρεπε να επιχειρήσει στρατηγική ενός pit stop, κάτι που τελικά η Ferrari απέρριψε.
Verstappen & Red Bull - Έξυπνη Διαχείριση 🧠
Για τον Max Verstappen και τη Red Bull, η δεύτερη θέση ήταν το μέγιστο που μπορούσαν να πάρουν από αυτόν τον αγώνα, και το πέτυχαν με έξυπνη διαχείριση. Ο Ολλανδός πίεσε τον Russell στην αρχή, αλλά γρήγορα έγινε σαφές ότι δεν είχε τον απόλυτο ρυθμό, κυρίως λόγω της υψηλότερης φθοράς των ελαστικών. Η δεύτερη θέση, σε συνδυασμό με το DNF του Norris, ήταν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για τον Verstappen στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο Christian Horner το συνόψισε εύστοχα: «Ήταν ένας καλός αγώνας από τον Max, πήραμε καλούς βαθμούς. Η Mercedes έκανε καλή δουλειά εδώ».47 Ήταν μια παραδοχή ότι, σε αυτή τη συγκεκριμένη πίστα και υπό αυτές τις συνθήκες, η δεύτερη θέση ήταν σαν νίκη 👍.
Ήρωες του Midfield 🦸♂️
Δεν έλειψαν και οι εντυπωσιακές εμφανίσεις από το midfield. Ο Nico Hulkenberg συνέχισε την εξαιρετική του φόρμα, φέρνοντας την Kick Sauber στην όγδοη θέση και αποδεικνύοντας ότι το πακέτο αναβαθμίσεων της ομάδας λειτουργεί. Επίσης, ο Esteban Ocon εξασφάλισε πολύτιμους βαθμούς για τη Haas με την ένατη θέση, σε έναν ακόμη δυνατό αγώνα για την αμερικανική ομάδα 💪.
Ανάλυση Στρατηγικής & Δεδομένων: Τα Ελαστικά που Έκριναν τον Αγώνα ♟️
Το Grand Prix του Καναδά ήταν μια σκακιέρα στρατηγικής, με την Pirelli να φέρνει τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της: C4 (Hard), C5 (Medium) και C6 (Soft), μια επιλογή ένα «κλικ» πιο μαλακή από το 2024.Αυτή η απόφαση έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.
Η μεγάλη στρατηγική μονομαχία δόθηκε ανάμεσα σε δύο φιλοσοφίες ☯️. Οι πρωτοπόροι, όπως οι Russell, Verstappen και Piastri, επέλεξαν να ξεκινήσουν με τη μεσαία γόμα (C5), στοχεύοντας σε μια κλασική στρατηγική δύο pit stops (Medium-Hard-Hard). Από την άλλη, οι Norris και Leclerc πήραν το ρίσκο να ξεκινήσουν με τη σκληρή γόμα (C4), με την ελπίδα να κάνουν ένα πολύ μεγάλο πρώτο stint και να εκμεταλλευτούν ένα πιθανό, όψιμο Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Η στρατηγική της εναλλακτικής γόμας έφερε τον Norris προσωρινά στην πρωτοπορία του αγώνα κατά τη διάρκεια του πρώτου κύκλου των pit stops. Ωστόσο, ο ρυθμός των οδηγών που ακολούθησαν τη στρατηγική των δύο στάσεων αποδείχθηκε ανώτερος. Η Mercedes εκτέλεσε τη στρατηγική της στην εντέλεια. Καλύπτοντας κάθε κίνηση του Verstappen και ελέγχοντας τον αγώνα από την αρχή, η ομάδα δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης. Το τελικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήρθε πολύ αργά για να δώσει ένα αποφασιστικό πλεονέκτημα σε όσους είχαν ρισκάρει, αλλά ανακάτεψε την τράπουλα αρκετά για να μας χαρίσει ένα δραματικό φινάλε.
Τελική Κατάταξη Αγώνα
Final
Pos | No | Driver | Car | Laps | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 63 | George Russell | Mercedes | 70 | 1:31:52.688 | 25 |
2 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 70 | +0.228s | 18 |
3 | 12 | Kimi Antonelli | Mercedes | 70 | +1.014s | 15 |
4 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 70 | +2.109s | 12 |
5 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 70 | +3.442s | 10 |
6 | 44 | Lewis Hamilton | Ferrari | 70 | +10.713s | 8 |
7 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 70 | +10.972s | 6 |
8 | 27 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber Ferrari | 70 | +15.364s | 4 |
9 | 31 | Esteban Ocon | Haas Ferrari | 69 | +1 lap | 2 |
10 | 55 | Carlos Sainz | Williams Mercedes | 69 | +1 lap | 1 |
11 | 87 | Oliver Bearman | Haas Ferrari | 69 | +1 lap | 0 |
12 | 22 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing Honda RBPT | 69 | +1 lap | 0 |
13 | 43 | Franco Colapinto | Alpine Renault | 69 | +1 lap | 0 |
14 | 5 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber Ferrari | 69 | +1 lap | 0 |
15 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 69 | +1 lap | 0 |
16 | 6 | Isack Hadjar | Racing Bulls Honda RBPT | 69 | +1 lap | 0 |
17 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 69 | +1 lap | 0 |
18 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 66 | DNF | 0 |
NC | 30 | Liam Lawson | Racing Bulls Honda RBPT | 53 | DNF | 0 |
NC | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 46 | DNF | 0 |
Το Σαββατοκύριακο σε Αριθμούς: Αποτελέσματα & Βαθμολογίες 📊
Το τριήμερο στο Μόντρεαλ ήταν γεμάτο δράση από την πρώτη στιγμή. Οι ελεύθερες δοκιμές είδαν τρεις διαφορετικούς οδηγούς στην κορυφή: τον Verstappen στο FP1, τον Russell στο FP2 και τον Norris στο FP3, δείχνοντας ότι η μάχη θα ήταν αμφίρροπη.51 Οι δοκιμές σημαδεύτηκαν από σημαντικά συμβάντα, όπως η έξοδος του Leclerc στο FP1, του Stroll στο FP2 και του Piastri στο FP3, που περιόρισαν τον χρόνο προετοιμασίας για τις ομάδες τους.51
Παρακάτω ακολουθούν οι πίνακες με όλα τα επίσημα αποτελέσματα του Σαββατοκύριακου.
Πλήρη Αποτελέσματα Κατατακτήριων Δοκιμών (Q1, Q2, Q3)
Q
Pos | No | Driver | Car | Q1 | Q2 | Q3 | Laps |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 63 | George Russell | Mercedes | 1:12.075 | 1:11.570 | 1:10.899 | 21 |
2 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:12.054 | 1:11.638 | 1:11.059 | 20 |
3 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:11.939 | 1:11.715 | 1:11.120 | 23 |
4 | 12 | Kimi Antonelli | Mercedes | 1:12.279 | 1:11.974 | 1:11.391 | 21 |
5 | 44 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:11.952 | 1:11.885 | 1:11.526 | 27 |
6 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:12.073 | 1:11.805 | 1:11.586 | 27 |
7 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:11.826 | 1:11.599 | 1:11.625 | 22 |
8 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:12.038 | 1:11.626 | 1:11.682 | 27 |
9 | 6 | Isack Hadjar | Racing Bulls Honda RBPT | 1:12.211 | 1:12.003 | 1:11.867 | 21 |
10 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:12.090 | 1:11.892 | 1:11.907 | 30 |
11 | 22 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:12.334 | 1:12.102 | 15 | |
12 | 43 | Franco Colapinto | Alpine Renault | 1:12.234 | 1:12.142 | 20 | |
13 | 27 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber Ferrari | 1:12.323 | 1:12.183 | 18 | |
14 | 87 | Oliver Bearman | Haas Ferrari | 1:12.306 | 1:12.340 | 19 | |
15 | 31 | Esteban Ocon | Haas Ferrari | 1:12.378 | 1:12.634 | 21 | |
16 | 5 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber Ferrari | 1:12.385 | 11 | ||
17 | 55 | Carlos Sainz | Williams Mercedes | 1:12.398 | 13 | ||
18 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:12.517 | 12 | ||
19 | 30 | Liam Lawson | Racing Bulls Honda RBPT | 1:12.525 | 10 | ||
20 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:12.667 | 12 |
Επίσημη Σειρά Εκκίνησης (μετά τις ποινές)
Sg
Position | Driver | Team |
---|---|---|
1 | George Russell | Mercedes |
2 | Max Verstappen | Red Bull |
3 | Oscar Piastri | McLaren |
4 | Kimi Antonelli | Mercedes |
5 | Lewis Hamilton | Ferrari |
6 | Fernando Alonso | Aston Martin |
7 | Lando Norris | McLaren |
8 | Charles Leclerc | Ferrari |
9 | Alexander Albon | Williams |
10 | Franco Colapinto | Alpine |
11 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber |
12 | Isack Hadjar | Racing Bulls |
13 | Oliver Bearman | Haas |
14 | Esteban Ocon | Haas |
15 | Gabriel Bortoleto | Sauber |
16 | Carlos Sainz | Williams |
17 | Lance Stroll | Aston Martin |
Pit-lane | Yuki Tsunoda | Red Bull |
Pit-lane | Liam Lawson | Racing Bulls |
Pit-lane | Pierre Gasly | Alpine |
Βαθμολογία Οδηγών (μετά τον Καναδά)
Constructors
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | McLaren Mercedes | 374 |
2 | Mercedes | 199 |
3 | Ferrari | 183 |
4 | Red Bull Racing Honda RBPT | 162 |
5 | Williams Mercedes | 55 |
6 | Haas Ferrari | 28 |
7 | Racing Bulls Honda RBPT | 28 |
8 | Aston Martin Aramco Mercedes | 22 |
9 | Kick Sauber Ferrari | 20 |
10 | Alpine Renault | 11 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών (μετά τον Καναδά)
Constructors
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | McLaren Mercedes | 374 |
2 | Mercedes | 199 |
3 | Ferrari | 183 |
4 | Red Bull Racing Honda RBPT | 162 |
5 | Williams Mercedes | 55 |
6 | Haas Ferrari | 28 |
7 | Racing Bulls Honda RBPT | 28 |
8 | Aston Martin Aramco Mercedes | 22 |
9 | Kick Sauber Ferrari | 20 |
10 | Alpine Renault | 11 |
Επίλογος: Τι Μάθαμε στον Καναδά και τι Περιμένουμε στην Αυστρία 🤔
Το Grand Prix του Καναδά μας άφησε με πολλά ερωτήματα και ακόμα περισσότερη ανυπομονησία για τη συνέχεια. Ας συνοψίσουμε τα βασικά συμπεράσματα:
- Η Mercedes επέστρεψε... στο κρύο: Η νίκη του Russell ήταν μια απόδειξη των δυνατοτήτων της ομάδας, αλλά πιθανότατα οφείλεται στις συγκεκριμένες, ψυχρές συνθήκες του Μόντρεαλ. Η πραγματική δοκιμασία για το αν έχουν λύσει τα προβλήματά τους θα έρθει στην Αυστρία, μια πίστα που αναμένεται να είναι πολύ πιο ζεστή.
- Ο Εμφύλιος της McLaren: Το πρωτάθλημα φαίνεται πλέον να είναι μια εσωτερική υπόθεση της McLaren, αλλά μετά τη σύγκρουση, οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει. Η διαχείριση αυτής της τεταμένης κατάστασης από τον Andrea Stella και τους ίδιους τους οδηγούς θα κρίνει τον παγκόσμιο τίτλο.
- Η Άνοδος του Antonelli: Ένα νέο αστέρι γεννήθηκε. Ο Ιταλός rookie απέδειξε ότι δεν είναι απλώς ένα ταλέντο για το μέλλον, αλλά ένας οδηγός ικανός να διεκδικεί βάθρα από τώρα.
- Ο Πραγματισμός του Verstappen: Η Red Bull έπαιξε ένα έξυπνο παιχνίδι διαχείρισης ζημιάς. Η δεύτερη θέση ήταν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και το πήραν, δείχνοντας τη νοοτροπία μιας ομάδας που ξέρει ότι βρίσκεται σε μια σκληρή μάχη και κάθε βαθμός μετράει.
Το βλέμμα μας στρέφεται τώρα στο Red Bull Ring και το GP της Αυστρίας. Μια πίστα με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά – υψηλές ταχύτητες, έντονα φρεναρίσματα και συνήθως υψηλές θερμοκρασίες – που θεωρητικά ευνοεί τη McLaren και θα αποτελέσει το απόλυτο τεστ για την «ανάσταση» της Mercedes.
Τα ερωτήματα είναι καυτά: Μπορεί η Mercedes να επαναλάβει την επιτυχία της; Πώς θα αγωνιστούν μεταξύ τους οι Norris και Piastri μετά τη σύγκρουση; Θα αντεπιτεθεί ο Verstappen στην έδρα της ομάδας του; Η συνέχεια προμηνύεται συναρπαστική! 🇦🇹
Comments