Αυστρία 2025: Η Παπαγιά Βασιλεύει! Ο Norris Αντέχει στην Πίεση του Piastri σε ένα Επικό 1-2 της McLaren 🏆

Αυστρία 2025: Η Παπαγιά Βασιλεύει! Ο Norris Αντέχει στην Πίεση του Piastri σε ένα Επικό 1-2 της McLaren 🏆

🏁 RACE RADIO - Ακούστε το Άρθρο
1x
Έτοιμο για ανάγνωση

Αυστρία 2025: Η Παπαγιά Βασιλεύει! Ο Norris Αντέχει στην Πίεση του Piastri σε ένα Επικό 1-2 της McLaren 🏆

Καλώς Ήρθατε στο Καμίνι του Spielberg

Υπάρχουν μέρη στο καλεντάρι της Formula 1 που απλά «φωνάζουν» ιστορία, πάθος και αγνή, αφιλτράριστη αγωνιστική δράση. Το Red Bull Ring, φωλιασμένο στις εκπληκτικές πλαγιές των Στυριακών Άλπεων, είναι ένα από αυτά. Δεν είναι απλώς μια πίστα· είναι μια αρένα. Με την «old-school» αίσθησή της, τις δραματικές αλλαγές στην υψομετρική διαφορά και την πανοραμική θέα που κόβει την ανάσα, προσφέρει ένα από τα πιο όμορφα σκηνικά σε ολόκληρο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Κάθε χρόνο, πάνω από 100.000 οπαδοί μετατρέπουν τις κερκίδες σε μια θάλασσα πορτοκαλί χρώματος, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που θυμίζει περισσότερο φεστιβάλ παρά αγώνα. Φέτος, το σκηνικό εμπλουτίστηκε με μια τεχνική ιδιορρυθμία: μια νέα, επίσημη σάρωση από την FIA αποκάλυψε ότι η πίστα είναι στην πραγματικότητα 8 μέτρα μακρύτερη από ό,τι πιστεύαμε, φτάνοντας τα 4.326 χιλιόμετρα, πιθανότατα λόγω μικρών φυσικών μετατοπίσεων του εδάφους ή προηγούμενων τροποποιήσεων στις στροφές.

Ωστόσο, ο καθοριστικός παράγοντας του τριημέρου δεν ήταν το μήκος της πίστας, αλλά η αδυσώπητη ζέστη. Οι προβλέψεις από νωρίς έκαναν λόγο για ένα καυτό και ξηρό Σαββατοκύριακο, με τις θερμοκρασίες την ημέρα του αγώνα να αγγίζουν τους 31°C υπό τον καυτό ήλιο. Αυτή η ακραία συνθήκη δεν ήταν απλώς μια πρόκληση για την αντοχή των οδηγών· ήταν ένας κρίσιμος παράγοντας απόδοσης που έμελλε να διαμορφώσει τη μοίρα ολόκληρου του Grand Prix. Η πίστα του Spielberg, με την παλιά και τραχιά άσφαλτό της, είναι διαβόητη για τη θερμική καταπόνηση που προκαλεί στα ελαστικά, ειδικά στα πίσω. Αυτή η συνθήκη δημιούργησε μια «τέλεια καταιγίδα» που έπαιξε απευθείας στα χαρτιά της McLaren. Το μονοθέσιο της ομάδας του Woking είναι γνωστό για την ικανότητά του να αποδίδει σε υψηλές θερμοκρασίες και να διαχειρίζεται εξαιρετικά τα ελαστικά του. Αντίθετα, ομάδες όπως η Mercedes, με ιστορικό προβλημάτων ψύξης σε ακραία ζέστη, έβλεπαν το Σαββατοκύριακο να μετατρέπεται σε έναν εφιάλτη. Πριν καν πατήσει γκάζι το πρώτο μονοθέσιο, το δελτίο καιρού είχε ήδη δώσει ένα σημαντικό στρατηγικό πλεονέκτημα στη McLaren, θέτοντας τις βάσεις για την κυριαρχία που θα ακολουθούσε.

Η Προθέρμανση: Ανάλυση Ελεύθερων Δοκιμών

FP1 - Ένας Απρόσμενος Ηγέτης και η Παρέλαση των Rookies

Το αγωνιστικό τριήμερο ξεκίνησε με μια μικρή έκπληξη, καθώς ο George Russell της Mercedes σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών με 1:05.542, ελάχιστα μπροστά από τον Max Verstappen. Ωστόσο, τα φώτα της δημοσιότητας έκλεψαν οι εντυπωσιακές επιδόσεις των νέων οδηγών. Ο Alex Dunne, στην πρώτη του εμφάνιση σε επίσημο τριήμερο της F1, οδήγησε το μονοθέσιο του Lando Norris και κατέκτησε μια απίστευτη τέταρτη θέση, μόλις 0.224 δευτερόλεπτα πίσω από τον Russell, κάνοντας αίσθηση. Ο Ιρλανδός έγινε ο πρώτος οδηγός από τη χώρα του που συμμετείχε σε Σαββατοκύριακο της F1 μετά από 22 χρόνια. Παράλληλα, κι άλλοι rookies όπως ο Dino Beganovic για τη Ferrari και ο Isack Hadjar για την Racing Bulls πήραν πολύτιμο χρόνο στην πίστα, με τον Gabriel Bortoleto της Kick Sauber να εντυπωσιάζει επίσης με την έκτη θέση.

FP2 - Η Προειδοποιητική Βολή της McLaren

Με την επιστροφή του Lando Norris στο cockpit, η McLaren έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους αντιπάλους της. Ο Βρετανός κυριάρχησε στη δεύτερη περίοδο δοκιμών, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του τριημέρου μέχρι εκείνη τη στιγμή, ένα εντυπωσιακό 1:04.580. Ο teammate του, Oscar Piastri, τον ακολούθησε στη δεύτερη θέση, ολοκληρώνοντας ένα εμφατικό 1-2 για την ομάδα της McLaren. Αυτή ήταν η πρώτη πραγματική ένδειξη της ωμής ταχύτητας που διέθετε η ομάδα στο Spielberg. Ο Max Verstappen ήταν τρίτος, αλλά η διαφορά από τις πορτοκαλί «βολίδες» ήταν ήδη αισθητή, προμηνύοντας ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για την εντός έδρας Red Bull.

FP3 - Η McLaren Επιβεβαιώνει, η Red Bull Ανησυχεί

Η τελευταία περίοδος δοκιμών πριν τις κατατακτήριες απλώς επιβεβαίωσε την εικόνα που είχε διαμορφωθεί. Ο Lando Norris ήταν και πάλι ο ταχύτερος, βελτιώνοντας τον χρόνο του σε 1:04.324 και οδηγώντας ένα ακόμη 1-2 για τη McLaren. Η ανησυχία στο γκαράζ της Red Bull ήταν πλέον έκδηλη. Ο Max Verstappen, που τερμάτισε τρίτος, ακουγόταν εμφανώς δυσαρεστημένος στο team radio, περιγράφοντας το μονοθέσιό του ως «λίγο νευρικό στην επιτάχυνση» και «απότομο» στις αντιδράσεις του. Η περίοδος έκλεισε με μια σειρά από τετ-α-κε από τους Verstappen, Leclerc και Colapinto, μια σαφής προειδοποίηση για το πόσο εύκολο ήταν να ξεπεράσει κανείς τα όρια της πίστας υπό πίεση. Κοιτάζοντας πίσω, οι ελεύθερες δοκιμές δεν ήταν απλώς μια προθέρμανση· ήταν μια ακριβής προεπισκόπηση της κατάταξης δυνάμεων του Σαββατοκύριακου. Τα προβλήματα της Red Bull ήταν γνήσια και βαθιά, όχι απλώς «sandbagging», και η ταχύτητα της McLaren ήταν πραγματική και αμείλικτη.

Η Απόλυτη Κυριαρχία: Ο Γύρος του Norris που Σόκαρε το Paddock

Q1 - Εκπλήξεις και Αποκλεισμοί στο Midfield

Οι κατατακτήριες δοκιμές ξεκίνησαν με έντονο δράμα και απρόσμενους αποκλεισμούς. Η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν η εξάλειψη αρκετών έμπειρων οδηγών. Ο Carlos Sainz, για τρίτο συνεχόμενο αγώνα, δεν κατάφερε να περάσει στο Q2, τερματίζοντας στην 19η θέση και δηλώνοντας στο ραδιόφωνο ότι το μονοθέσιό του ήταν «αδύνατο να οδηγηθεί». Ο Yuki Tsunoda, που έδειχνε ανταγωνιστικός στις δοκιμές, βρέθηκε εκτός συνέχειας από τη 18η θέση, προκαλώντας σοκ στην Red Bull. Ο Lance Stroll, παρά την εξαιρετική του ταχύτητα στο FP2 (P4), δεν μπόρεσε να επαναλάβει την επίδοσή του και αποκλείστηκε 16ος. Στην κορυφή, ο Lando Norris έδειξε από νωρίς τις προθέσεις του, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο.

Q2 - Φωτιά και η Άνοδος ενός Rookie

Η δεύτερη περίοδος διακόπηκε προσωρινά από μια κόκκινη σημαία, όταν οι σπίθες από την τιτανένια πλάκα στο κάτω μέρος του μονοθεσίου του Lewis Hamilton προκάλεσαν μια μικρή φωτιά στο γρασίδι στην άκρη της πίστας.Όταν η δράση συνεχίστηκε, ο απόλυτος πρωταγωνιστής ήταν ο rookie της Kick Sauber, Gabriel Bortoleto. Με μια εκπληκτική προσπάθεια, ο Βραζιλιάνος κατάφερε για πρώτη φορά στην καριέρα του να προκριθεί στο Q3, εξασφαλίζοντας μια θέση στην τελική δεκάδα και προκαλώντας ενθουσιασμό στην ομάδα του. Στην κορυφή, ο Lando Norris ήταν και πάλι ο ταχύτερος, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο του ως το απόλυτο φαβορί για την pole position.

Q3 - The End

Η τελική μάχη για την pole position μετατράπηκε σε ένα one-man show. Ο Lando Norris πραγματοποίησε έναν γύρο που θα μείνει στην ιστορία του Red Bull Ring. Με έναν χρόνο 1:03.971, όχι μόνο εξασφάλισε την pole position, αλλά το έκανε με μια διαφορά που άφησε άφωνο το paddock: 0.521 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Charles Leclerc. Ήταν η μεγαλύτερη διαφορά σε pole position για ολόκληρη τη σεζόν, σε μια πίστα όπου οι διαφορές είναι παραδοσιακά μικρές.

Η τελική κατάταξη, ωστόσο, επηρεάστηκε καθοριστικά από ένα συμβάν στα τελευταία δευτερόλεπτα. Ένα τετ-α-κε του Pierre Gasly στην τελευταία στροφή προκάλεσε την εμφάνιση κίτρινων σημαιών, αναγκάζοντας τόσο τον Oscar Piastri όσο και τον Max Verstappen να εγκαταλείψουν τις τελευταίες τους γρήγορες προσπάθειες. Αυτό τους άφησε στην τρίτη και έβδομη θέση αντίστοιχα, μια εξέλιξη που θα αποδεικνυόταν καθοριστική για την εξέλιξη του αγώνα. Το φαινομενικά τυχαίο τετ-α-κε του Gasly λειτούργησε ως η αρχή μιας αλυσίδας γεγονότων. Δημιούργησε μια «αφύσικη» σειρά εκκίνησης, τοποθετώντας τον Verstappen βαθιά μέσα στο midfield αντί για τις πρώτες θέσεις. Αυτή η ανακατεμένη κατάταξη έφερε ταχύτερα μονοθέσια πίσω από πιο αργά και αύξησε την πίεση στην εκκίνηση, δημιουργώντας τις τέλειες συνθήκες για το χάος που θα ακολουθούσε στην πρώτη στροφή του αγώνα.

Q

Σύρετε για περισσότερα
PosDriverTeamQ1Q2Q3
1Lando NorrisMcLaren1:04.6721:04.4101:03.971
2Charles LeclercFerrari1:04.9981:04.6031:04.492
3Oscar PiastriMcLaren1:04.8351:04.5561:04.554
4Lewis HamiltonFerrari1:05.1211:04.6331:04.582
5George RussellMercedes1:05.1051:04.7641:04.763
6Liam LawsonRacing Bulls1:04.9011:04.7911:04.926
7Max VerstappenRed Bull1:04.8551:04.5991:04.929
8Gabriel BortoletoKick Sauber1:05.0541:04.5991:05.034
9Kimi AntonelliMercedes1:05.0991:04.8901:05.059
10Pierre GaslyAlpine1:05.0131:04.7891:05.286
11Fernando AlonsoAston Martin1:05.0971:04.903
12Alex AlbonWilliams1:05.0881:04.939
13Isack HadjarRacing Bulls1:05.1971:05.025
14Franco ColapintoAlpine1:05.1551:05.057
15Oliver BearmanHaas1:05.2111:05.090
16Lance StrollAston Martin1:05.255
17Esteban OconHaas1:05.274
18Yuki TsunodaRed Bull1:05.310
19Carlos SainzWilliams1:05.344
20Nico HulkenbergKick Sauber1:05.474
Pos
1
Driver
Lando Norris
Team
McLaren
Q1
1:04.672
Q2
1:04.410
Q3
1:03.971
Pos
2
Driver
Charles Leclerc
Team
Ferrari
Q1
1:04.998
Q2
1:04.603
Q3
1:04.492
Pos
3
Driver
Oscar Piastri
Team
McLaren
Q1
1:04.835
Q2
1:04.556
Q3
1:04.554
Pos
4
Driver
Lewis Hamilton
Team
Ferrari
Q1
1:05.121
Q2
1:04.633
Q3
1:04.582
Pos
5
Driver
George Russell
Team
Mercedes
Q1
1:05.105
Q2
1:04.764
Q3
1:04.763
Pos
6
Driver
Liam Lawson
Team
Racing Bulls
Q1
1:04.901
Q2
1:04.791
Q3
1:04.926
Pos
7
Driver
Max Verstappen
Team
Red Bull
Q1
1:04.855
Q2
1:04.599
Q3
1:04.929
Pos
8
Driver
Gabriel Bortoleto
Team
Kick Sauber
Q1
1:05.054
Q2
1:04.599
Q3
1:05.034
Pos
9
Driver
Kimi Antonelli
Team
Mercedes
Q1
1:05.099
Q2
1:04.890
Q3
1:05.059
Pos
10
Driver
Pierre Gasly
Team
Alpine
Q1
1:05.013
Q2
1:04.789
Q3
1:05.286
Pos
11
Driver
Fernando Alonso
Team
Aston Martin
Q1
1:05.097
Q2
1:04.903
Q3
Pos
12
Driver
Alex Albon
Team
Williams
Q1
1:05.088
Q2
1:04.939
Q3
Pos
13
Driver
Isack Hadjar
Team
Racing Bulls
Q1
1:05.197
Q2
1:05.025
Q3
Pos
14
Driver
Franco Colapinto
Team
Alpine
Q1
1:05.155
Q2
1:05.057
Q3
Pos
15
Driver
Oliver Bearman
Team
Haas
Q1
1:05.211
Q2
1:05.090
Q3
Pos
16
Driver
Lance Stroll
Team
Aston Martin
Q1
1:05.255
Q2
Q3
Pos
17
Driver
Esteban Ocon
Team
Haas
Q1
1:05.274
Q2
Q3
Pos
18
Driver
Yuki Tsunoda
Team
Red Bull
Q1
1:05.310
Q2
Q3
Pos
19
Driver
Carlos Sainz
Team
Williams
Q1
1:05.344
Q2
Q3
Pos
20
Driver
Nico Hulkenberg
Team
Kick Sauber
Q1
1:05.474
Q2
Q3

Αγώνας: Δράμα, Στρατηγική και μια Μάχη Μέχρις Εσχάτων

Χάος Πριν την Εκκίνηση και Σύγκρουση στον Πρώτο Γύρο

Η επίσημη σειρά εκκίνησης παρέμεινε ίδια με τα αποτελέσματα των κατατακτήριων, καθώς δεν επιβλήθηκαν ποινές. Το δράμα, όμως, ξεκίνησε πριν καν σβήσουν τα κόκκινα φώτα. Το μονοθέσιο του Carlos Sainz κόλλησε στην πρώτη ταχύτητα στη σχάρα εκκίνησης, αναγκάζοντας τους αλυτάρχες να ματαιώσουν την πρώτη προσπάθεια εκκίνησης. Αν και ο Ισπανός κατάφερε τελικά να ξεκινήσει, τα πίσω φρένα του έπιασαν φωτιά στο pit lane, θέτοντάς τον εκτός αγώνα πριν καν αυτός αρχίσει (DNS).

Όταν ο αγώνας επιτέλους ξεκίνησε, ο Lando Norris έκανε μια καθαρή εκκίνηση και κράτησε την πρωτοπορία. Πίσω του, ο Oscar Piastri έκανε μια εκπληκτική κίνηση από την εξωτερική του Charles Leclerc και πέρασε δεύτερος, στήνοντας από νωρίς μια εσωτερική μονομαχία για τη McLaren.Η καταστροφή όμως συνέβη στη στροφή 3. Ο rookie της Mercedes, Kimi Antonelli, μπλόκαρε τους τροχούς του στο φρενάρισμα, έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω στον Max Verstappen. Η σύγκρουση έθεσε και τους δύο οδηγούς εκτός αγώνα, προκαλώντας την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και καταστρέφοντας τον εντός έδρας αγώνα για τον παγκόσμιο πρωταθλητή. Οι αγωνοδίκες έκριναν τον Antonelli υπαίτιο για τη σύγκρουση και του επέβαλαν ποινή τριών θέσεων στο grid για τον επόμενο αγώνα.

Ο Εμφύλιος Πόλεμος της McLaren και η Στρατηγική Κίνηση-Ματ

Το επίκεντρο του αγώνα ήταν η αδυσώπητη μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της McLaren. Στον 11ο γύρο, ο Piastri χρησιμοποίησε το DRS για να περάσει τον Norris και να πάρει την πρωτοπορία. Ωστόσο, ο Norris απάντησε αμέσως με ένα τέλειο "switchback" στην έξοδο της στροφής, ξαναπαίρνοντας τη θέση του πριν την επόμενη ζώνη φρεναρίσματος. Ο Piastri παρέμεινε κολλημένος πίσω από τον teammate του για ολόκληρο το πρώτο stint, με την ομάδα να τον προειδοποιεί να είναι προσεκτικός μετά από ένα έντονο μπλοκάρισμα που παραλίγο να προκαλέσει επαφή.

Η νίκη κρίθηκε τελικά στα pits. Η McLaren επέλεξε να καλέσει πρώτο τον Norris για αλλαγή ελαστικών στον 20ό γύρο. Άφησαν τον Piastri στην πίστα για τέσσερις επιπλέον γύρους, μέχρι τον 24ο. Αυτή η στρατηγική του "undercut" αποδείχθηκε καθοριστική. Όταν ο Piastri βγήκε από τα pits, ο Norris είχε ήδη δημιουργήσει μια διαφορά 5.5 δευτερολέπτων, την οποία διαχειρίστηκε αριστοτεχνικά μέχρι το τέλος. Παρά την ύστερη πίεση του Αυστραλού, που δυσκολεύτηκε και από την κίνηση στην πίστα, ο Norris πέρασε τη γραμμή του τερματισμού πρώτος με διαφορά 2.695 δευτερολέπτων.

Ιστορίες από το Grid και Τεχνικά Δράματα

Πίσω από τη μάχη της κορυφής, ο αγώνας ήταν γεμάτος δράση. Οι Leclerc και Hamilton έκαναν έναν ήσυχο αλλά αποτελεσματικό αγώνα, τερματίζοντας στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα και εξασφαλίζοντας πολύτιμους βαθμούς για τη Ferrari. Ο Liam Lawson της Racing Bulls έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και τερμάτισε 6ος, αλλά ο ήρωας του midfield ήταν ο Gabriel Bortoleto. Ο rookie της Kick Sauber έδωσε μια επική μάχη με τον μάνατζέρ του, Fernando Alonso, και κατάφερε να τερματίσει 8ος, κατακτώντας τους πρώτους του βαθμούς στην F1. Με τον Nico Hulkenberg να τερματίζει 9ος, η Sauber πανηγύρισε ένα φανταστικό διπλό τερματισμό στους βαθμούς.

Ο αγώνας είχε και άλλα συμβάντα. Ο Yuki Tsunoda δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων για σύγκρουση με τον Franco Colapinto , ενώ ο Colapinto αργότερα δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή έβγαλε τον Piastri εκτός πίστας.Η εφιαλτική μέρα για τη Williams ολοκληρώθηκε όταν και ο Alex Albon εγκατέλειψε με τεχνικό πρόβλημα, σφραγίζοντας ένα διπλό DNF για την ομάδα.

Ο ταχύτερος γύρος του αγώνα και ο επιπλέον βαθμός πήγαν στον Oscar Piastri, ο οποίος σημείωσε χρόνο 1:07.924 στον 59ο γύρο, κατά τη διάρκεια της τελικής του επίθεσης.

Τελική Κατάταξη Αγώνα - GP Αυστρίας 2025

Final

Σύρετε για περισσότερα
PositionDriverTeamLapsTime/StatusPoints
1Lando NorrisMcLaren711:23:47.69325
2Oscar PiastriMcLaren71+2.695s19
3Charles LeclercFerrari71+19.820s15
4Lewis HamiltonFerrari71+29.020s12
5George RussellMercedes71+1:02.39610
6Liam LawsonRacing Bulls71+1:07.7548
7Fernando AlonsoAston Martin70+1 Lap6
8Gabriel BortoletoKick Sauber70+1 Lap4
9Nico HulkenbergKick Sauber70+1 Lap2
10Esteban OconHaas70+1 Lap1
11Oliver BearmanHaas70+1 Lap0
12Isack HadjarRacing Bulls70+1 Lap0
13Pierre GaslyAlpine70+1 Lap0
14Lance StrollAston Martin70+1 Lap0
15Franco ColapintoAlpine70+1 Lap0
16Yuki TsunodaRed Bull69+2 Laps0
NCAlex AlbonWilliamsDNFTechnical0
NCMax VerstappenRed Bull0Collision0
NCKimi AntonelliMercedes0Collision0
NCCarlos SainzWilliams0DNS0
Position
1
Driver
Lando Norris
Team
McLaren
Laps
71
Time/Status
1:23:47.693
Points
25
Position
2
Driver
Oscar Piastri
Team
McLaren
Laps
71
Time/Status
+2.695s
Points
19
Position
3
Driver
Charles Leclerc
Team
Ferrari
Laps
71
Time/Status
+19.820s
Points
15
Position
4
Driver
Lewis Hamilton
Team
Ferrari
Laps
71
Time/Status
+29.020s
Points
12
Position
5
Driver
George Russell
Team
Mercedes
Laps
71
Time/Status
+1:02.396
Points
10
Position
6
Driver
Liam Lawson
Team
Racing Bulls
Laps
71
Time/Status
+1:07.754
Points
8
Position
7
Driver
Fernando Alonso
Team
Aston Martin
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
6
Position
8
Driver
Gabriel Bortoleto
Team
Kick Sauber
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
4
Position
9
Driver
Nico Hulkenberg
Team
Kick Sauber
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
2
Position
10
Driver
Esteban Ocon
Team
Haas
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
1
Position
11
Driver
Oliver Bearman
Team
Haas
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
0
Position
12
Driver
Isack Hadjar
Team
Racing Bulls
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
0
Position
13
Driver
Pierre Gasly
Team
Alpine
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
0
Position
14
Driver
Lance Stroll
Team
Aston Martin
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
0
Position
15
Driver
Franco Colapinto
Team
Alpine
Laps
70
Time/Status
+1 Lap
Points
0
Position
16
Driver
Yuki Tsunoda
Team
Red Bull
Laps
69
Time/Status
+2 Laps
Points
0
Position
NC
Driver
Alex Albon
Team
Williams
Laps
DNF
Time/Status
Technical
Points
0
Position
NC
Driver
Max Verstappen
Team
Red Bull
Laps
0
Time/Status
Collision
Points
0
Position
NC
Driver
Kimi Antonelli
Team
Mercedes
Laps
0
Time/Status
Collision
Points
0
Position
NC
Driver
Carlos Sainz
Team
Williams
Laps
0
Time/Status
DNS
Points
0

Οδηγός της Ημέρας - Gabriel Bortoleto 🇧🇷

Παρά το 1-2 της McLaren, οι οπαδοί ανέδειξαν έναν άλλο ήρωα. Με ένα εντυπωσιακό 30% των ψήφων, ο τίτλος του «Οδηγού της Ημέρας» πήγε στον rookie της Kick Sauber, Gabriel Bortoleto. Ο Βραζιλιάνος πραγματοποίησε μια ονειρική εμφάνιση, κατακτώντας τους πρώτους του βαθμούς στην F1 με την 8η θέση, μετά από μια εκπληκτική μάχη με τον Fernando Alonso. Ήταν μια δίκαιη αναγνώριση για έναν οδηγό που εντυπωσίασε όλο το Σαββατοκύριακο.

Η Εικόνα του Πρωταθλήματος μετά την Αυστρία

Βαθμολογία Οδηγών

Ο αγώνας στην Αυστρία ανακάτεψε για τα καλά την τράπουλα στην κορυφή του πρωταθλήματος. Ο Oscar Piastri παραμένει στην πρωτοπορία με 216 βαθμούς, αλλά η νίκη του Lando Norris τον έφερε μόλις 15 βαθμούς πίσω του, στους 201. Η μάχη για τον τίτλο είναι πλέον ένας εμφύλιος πόλεμος στη McLaren. Η εγκατάλειψη του Max Verstappen τον αφήνει στην τρίτη θέση με 155 βαθμούς, 61 ολόκληρους βαθμούς μακριά από την κορυφή, με τον George Russell να τον πλησιάζει επικίνδυνα.

D

Σύρετε για περισσότερα
PositionDriverTeamPoints
1Oscar PiastriMcLaren216
2Lando NorrisMcLaren201
3Max VerstappenRed Bull Racing155
4George RussellMercedes146
5Charles LeclercFerrari119
6Lewis HamiltonFerrari91
7Kimi AntonelliMercedes63
8Alex AlbonWilliams42
9Esteban OconHaas23
10Nico HulkenbergKick Sauber22
11Isack HadjarRacing Bulls21
12Lance StrollAston Martin14
13Fernando AlonsoAston Martin14
14Carlos SainzWilliams13
15Liam LawsonRacing Bulls12
16Pierre GaslyAlpine11
17Yuki TsunodaRed Bull Racing10
18Oliver BearmanHaas6
19Gabriel BortoletoKick Sauber4
20Franco ColapintoAlpine0
21Jack DoohanAlpine0
Position
1
Driver
Oscar Piastri
Team
McLaren
Points
216
Position
2
Driver
Lando Norris
Team
McLaren
Points
201
Position
3
Driver
Max Verstappen
Team
Red Bull Racing
Points
155
Position
4
Driver
George Russell
Team
Mercedes
Points
146
Position
5
Driver
Charles Leclerc
Team
Ferrari
Points
119
Position
6
Driver
Lewis Hamilton
Team
Ferrari
Points
91
Position
7
Driver
Kimi Antonelli
Team
Mercedes
Points
63
Position
8
Driver
Alex Albon
Team
Williams
Points
42
Position
9
Driver
Esteban Ocon
Team
Haas
Points
23
Position
10
Driver
Nico Hulkenberg
Team
Kick Sauber
Points
22
Position
11
Driver
Isack Hadjar
Team
Racing Bulls
Points
21
Position
12
Driver
Lance Stroll
Team
Aston Martin
Points
14
Position
13
Driver
Fernando Alonso
Team
Aston Martin
Points
14
Position
14
Driver
Carlos Sainz
Team
Williams
Points
13
Position
15
Driver
Liam Lawson
Team
Racing Bulls
Points
12
Position
16
Driver
Pierre Gasly
Team
Alpine
Points
11
Position
17
Driver
Yuki Tsunoda
Team
Red Bull Racing
Points
10
Position
18
Driver
Oliver Bearman
Team
Haas
Points
6
Position
19
Driver
Gabriel Bortoleto
Team
Kick Sauber
Points
4
Position
20
Driver
Franco Colapinto
Team
Alpine
Points
0
Position
21
Driver
Jack Doohan
Team
Alpine
Points
0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Το εμφατικό 1-2 της McLaren εκτόξευσε τη διαφορά της στην κορυφή στους 207 βαθμούς από τη δεύτερη πλέον Ferrari. Η Scuderia (210 βαθμοί) κατάφερε να προσπεράσει τη Mercedes (209 βαθμοί) για μόλις έναν βαθμό στη μάχη για τη δεύτερη θέση. Η Red Bull είναι τέταρτη με 162 βαθμούς. Η μάχη στο midfield είναι κυριολεκτικά φωτιά, με μόλις 10 βαθμούς να χωρίζουν τις Racing Bulls (36), Haas (29), Aston Martin (28) και Kick Sauber (26).

C

Σύρετε για περισσότερα
PositionTeamPoints
1McLaren417
2Ferrari210
3Mercedes209
4Red Bull Racing162
5Williams55
6Racing Bulls36
7Haas29
8Aston Martin28
9Kick Sauber26
10Alpine11
Position
1
Team
McLaren
Points
417
Position
2
Team
Ferrari
Points
210
Position
3
Team
Mercedes
Points
209
Position
4
Team
Red Bull Racing
Points
162
Position
5
Team
Williams
Points
55
Position
6
Team
Racing Bulls
Points
36
Position
7
Team
Haas
Points
29
Position
8
Team
Aston Martin
Points
28
Position
9
Team
Kick Sauber
Points
26
Position
10
Team
Alpine
Points
11

Τα Συμπεράσματα από το Spielberg

Το Grand Prix της Αυστρίας δεν ήταν απλώς ένας ακόμη αγώνας· ήταν μια δήλωση. Η τεχνική ανωτερότητα της McLaren είναι πλέον το αδιαμφισβήτητο σημείο αναφοράς στο grid, μετατρέποντας το πρωτάθλημα του 2025 σε μια συναρπαστική εσωτερική μονομαχία. Για τη Red Bull, ο εντός έδρας αγώνας ήταν μια ταπεινωτική υπενθύμιση ότι η εποχή της απόλυτης κυριαρχίας της έχει παρέλθει οριστικά. Και μέσα σε όλα αυτά, νέα αστέρια όπως ο Gabriel Bortoleto αποδεικνύουν την αξία τους στη μεγαλύτερη σκηνή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η αυλαία πέφτει στο Spielberg και το βλέμμα όλων στρέφεται ήδη στον επόμενο αγώνα: το Βρετανικό Grand Prix στο Silverstone. Το σκηνικό που στήνεται είναι ονειρικό. Ο Lando Norris, με την ψυχολογία στα ύψη μετά από μια κυριαρχική νίκη, κατευθύνεται στον εντός έδρας αγώνα του με την ευκαιρία να πάρει για πρώτη φορά την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα από τον teammate του. Η πίεση είναι τεράστια. Η μάχη συνεχίζεται. 🔥

Comments

Related Articles

Grand Prix Αζερμπαϊτζάν 2025: Πλήρης Ανάλυση – Τεχνικές Αναβαθμίσεις, Στρατηγικές & Προβλέψεις! 🏁 🇦🇿🏎️
19, SEP

Grand Prix Αζερμπαϊτζάν 2025: Πλήρης Ανάλυση – Τεχνικές Αναβαθμίσεις, Στρατηγικές & Προβλέψεις! 🏁 🇦🇿🏎️

Georgios Balatzis 0
Read More
Ο Piastri Κατακτά το Zandvoort, η McLaren Θριαμβεύει στο Πορτοκαλί Χάος 🇳🇱🏆
1, SEP

Ο Piastri Κατακτά το Zandvoort, η McLaren Θριαμβεύει στο Πορτοκαλί Χάος 🇳🇱🏆

Georgios Balatzis 0
Read More
Mercedes W16: Η Παράδοξη Σεζόν 2025
23, AUG

Mercedes W16: Η Παράδοξη Σεζόν 2025

Georgios Balatzis 0
Read More