Grand Prix Βρετανίας 2025: - Τεχνικό Report Αναβαθμίσεων Όλων των Ομάδων! 🏁 🇬🇧🏎️
Καθώς το τσίρκο της Formula 1 κατευθύνεται στην ιστορική πίστα του Silverstone, οι ομάδες προετοιμάζονται για το εμβληματικό Βρετανικό Grand Prix, που έχει προγραμματιστεί για τις 4-6 Ιουλίου 2025. Με τις υψηλής ταχύτητας στροφές και τους παθιασμένους οπαδούς, το Silverstone αποτελεί μια πραγματική δοκιμασία για την αεροδυναμική απόδοση ενός μονοθεσίου και το θάρρος ενός οδηγού. Οι ομάδες έχουν υποβάλει τις τελευταίες τους αναβαθμίσεις, όπως περιγράφεται στο επίσημο έγγραφο Car Presentation Submissions, ελπίζοντας να βρουν το πλεονέκτημα που θα κάνει τη διαφορά σε αυτή τη θρυλική πίστα.
0. TL;DR (3 λεπτά ανάγνωσης) ⏱️
- Το Βρετανικό Grand Prix του 2025 διεξάγεται στις 4-6 Ιουλίου στο Silverstone.
- Οι περισσότερες ομάδες έφεραν αναβαθμίσεις, εστιάζοντας κυρίως στο πάτωμα για βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης.
- Η Pirelli επέλεξε τις γόμες C2, C3 και C4, με την C2 ως υποχρεωτική για τον αγώνα.
- Ο καιρός στο Silverstone παραμένει απρόβλεπτος, με πιθανότητα βροχής που μπορεί να επηρεάσει τις στρατηγικές.
- Οι Ferrari, Mercedes και Alpine είναι οι μόνες ομάδες που δεν δήλωσαν αναβαθμίσεις για αυτόν τον αγώνα.
- Ετοιμαστείτε για ένα συναρπαστικό Βρετανικό GP γεμάτο δράση! 🏎️💨
1. Τεχνικές Αναβαθμίσεις Ομάδων 🛠️
McLaren Formula 1 Team 🧡💨:
- Σώμα Πατώματος: Ολόκληρο το πάτωμα έχει αναθεωρηθεί για να βελτιώσει τη διαχείριση της ροής αέρα και να ανακατανείμει την αναρρόφηση, με στόχο τη συνολική αύξηση της αεροδυναμικής απόδοσης.
- Πίσω Γωνία: Τροποποίηση στην είσοδο του αεραγωγού των πίσω φρένων που στοχεύει στη βελτίωση της τοπικής ροής αέρα, ενισχύοντας τόσο την αεροδυναμική απόδοση όσο και την ψύξη των φρένων
Scuderia Ferrari HP 🐎🛑: Δεν υπέβαλε αναβαθμίσεις για αυτό το Grand Prix.
Red Bull Racing 🐂💨:
- Σώμα Πατώματος: Οι επιφάνειες του πατώματος ανασχεδιάστηκαν για να βελτιώσουν την κατανομή της πίεσης σε όλο το μήκος του, επιτρέποντας την παραγωγή περισσότερου φορτίου διατηρώντας ταυτόχρονα τη σταθερότητα της ροής.
- Πλαϊνά Τοιχώματα Πατώματος (Fences): Έγινε πλευρική μετατόπιση στα μπροστινά άκρα των τοιχωμάτων για να βελτιστοποιηθεί η κατανομή της πίεσης, επιτρέποντας την παραγωγή περισσότερου φορτίου χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά η σταθερότητα της ροής πιο πίσω.
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team 🌟: Δεν υπέβαλε αναβαθμίσεις για αυτό το Grand Prix.
Aston Martin Aramco F1 Team 🟢🌿:
- Πάτωμα (Σώμα, Πλαϊνά Τοιχώματα, Άκρο): Το σχήμα του κυρίως σώματος του πατώματος, η καμπυλότητα των τοιχωμάτων και οι λεπτομέρειες στο άκρο του πατώματος έχουν εξελιχθεί. Οι αναθεωρημένες επιφάνειες βελτιώνουν τις δομές ροής κάτω από το πάτωμα, αυξάνοντας το τοπικό φορτίο και βελτιώνοντας την απόδοση.
- Κάλυμμα Κινητήρα (Coke): Μια αλλαγή στο προφίλ του επάνω μέρους του αμαξώματος, σχεδιασμένη σε συνδυασμό με τις λεπτομέρειες του άκρου του πατώματος για τη βελτίωση της απόδοσής του.
BWT Alpine F1 Team 💙💖: Δεν υπέβαλε αναβαθμίσεις για αυτό το Grand Prix.
MoneyGram Haas F1 Team 🇺🇸⚫:
- Πάτωμα (Σώμα, Πλαϊνά Τοιχώματα, Άκρο): Η γεωμετρία του πατώματος έχει ενημερωθεί για να ενισχύσει τη διαχείριση της ροής από κάτω, αυξάνοντας την απόδοση του ground effect. Αυτό βελτιώνει τη σταθερότητα στις στροφές και τις ταχύτητες στο μέσο της στροφής.
- Είσοδος Sidepod: Η αναθεωρημένη είσοδος του sidepod βελτιώνει την τοπική ευθυγράμμιση της ροής, επιτρέποντας καθαρότερη ροή αέρα προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση
Visa Cash App Racing Bulls 🩷💙:
- Μπροστινή Πτέρυγα: Νέα γεωμετρία στα πτερύγια (flaps) της μπροστινής πτέρυγας. Τα στοιχεία έχουν αλλάξει σε μικρότερα προφίλ για να καλύψουν τις απαιτήσεις χαμηλής αεροδυναμικής ισορροπίας αυτής και των επόμενων πιστών.
ATLASSIAN Williams Racing 🔵⚪:
- Πλαϊνά Τοιχώματα Πατώματος (Fences): Η γεωμετρία του εσωτερικού τοιχώματος του πατώματος έχει αναθεωρηθεί κοντά στο μπροστινό άκρο, με στόχο τη βελτίωση της κατανομής της ροής μέσω του συστήματος των τοιχωμάτων για καλύτερη απόδοση πιο πίσω.
Stake F1 Team KICK Sauber 💚🖤:
- Σώμα Πατώματος: Εφαρμόστηκαν νέες τροποποιήσεις στη γεωμετρία του μπροστινού μέρους του πατώματος, ως συνέχεια της πρόσφατης εξέλιξης, για την απόκτηση αποδοτικής κάθετης δύναμης
- Μπροστινή Πτέρυγα: Ένας νέος σχεδιασμός πτερυγίων (flaps) με αναδιαμορφωμένη γεωμετρία, για να παρέχει μια πιο αποδοτική επιλογή χαμηλής ισορροπίας, σε περίπτωση που χρησιμοποιηθούν χαμηλότερα επίπεδα κάθετης δύναμης.
2. Πίστα του Silverstone – Χαρακτηριστικά & Προσπεράσεις 🗺️💨
Η πίστα του Silverstone είναι ένα αληθινό κλασικό, μια πίστα μήκους 5.891 χλμ. που λατρεύουν οδηγοί και οπαδοί. Γνωστή για τη γρήγορη, ρέουσα φύση της, διαθέτει θρυλικές ακολουθίες στροφών όπως οι Maggots, Becketts και Chapel, οι οποίες δοκιμάζουν την αεροδυναμική πρόσφυση ενός μονοθεσίου στο όριό της.
Η διάταξη της πίστας, με τις 18 στροφές και τις μεγάλες ευθείες όπως οι Hangar και Wellington, απαιτεί μια ρύθμιση μεσαίας έως υψηλής κάθετης δύναμης. Οι προσπεράσεις είναι εφικτές, ειδικά με τις δύο ζώνες DRS που βρίσκονται στις ευθείες Wellington και Hangar. Η φύση υψηλής ταχύτητας της πίστας σημαίνει ότι είναι σκληρή για τα ελαστικά και τους κινητήρες, με ένα σημαντικό μέρος του γύρου να διανύεται με τέρμα γκάζι.
3. Στρατηγικές Προβλέψεις 📊💡
Η στρατηγική στο Βρετανικό Grand Prix είναι πάντα ένας βασικός παράγοντας. Σύμφωνα με το επίσημο έγγραφο της Pirelli, για το 2025 έχουν επιλεγεί οι γόμες
C2 (Σκληρή), C3 (Μέση) και C4 (Μαλακή). Αυτή η επιλογή στο μέσο της γκάμας αποσκοπεί στην παροχή ισορροπίας μεταξύ απόδοσης και αντοχής στις υψηλές απαιτήσεις της πίστας.
Η Pirelli έχει ορίσει τη γόμα
C2 ως την υποχρεωτική για τον αγώνα, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε οδηγός πρέπει να κρατήσει τουλάχιστον ένα σετ διαθέσιμο για την Κυριακή. Για την τελική φάση των κατατακτήριων δοκιμών (Q3), έχει οριστεί η πιο μαλακή γόμα
C4. Για τη διαχείριση της καταπόνησης των ελαστικών, έχουν τεθεί αυστηρά όρια, όπως ελάχιστες πιέσεις εκκίνησης (26.5 psi εμπρός, 23.5 psi πίσω για τα σλικ ελαστικά) και μέγιστα όρια γωνίας camber (-2.75° εμπρός, -1.50° πίσω). Αυτοί οι περιορισμοί θα επηρεάσουν το στήσιμο των μονοθεσίων και θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στη διαχείριση της φθοράς κατά τη διάρκεια του αγώνα.
4. Καιρικές Συνθήκες ☀️🌡️
Silverstone, Ηνωμένο Βασίλειο
Όπως είναι τυπικό για το βρετανικό καλοκαίρι, η πρόγνωση του καιρού για το αγωνιστικό τριήμερο είναι μικτή, με πιθανότητα βροχής που θα μπορούσε να δώσει επιπλέον ενδιαφέρον.
- Παρασκευή, 4 Ιουλίου: Μερικώς ηλιόλουστος καιρός με μέγιστη θερμοκρασία 23°C και ελάχιστη 11°C. Χαμηλή πιθανότητα βροχής.
- Σάββατο, 5 Ιουλίου: Ένας συνδυασμός νεφώσεων και ήλιου, με μέγιστη 24°C και ελάχιστη 12°C. Υπάρχει πιθανότητα βροχής το απόγευμα, η οποία θα μπορούσε να επηρεάσει τις κατατακτήριες δοκιμές.
- Κυριακή, 6 Ιουλίου (Ημέρα Αγώνα): Μερικώς νεφελώδης καιρός με πιθανότητα διάσπαρτων βροχοπτώσεων. Μέγιστη θερμοκρασία γύρω στους 25°C και ελάχιστη 12°C.
Η πιθανότητα βροχής, ειδικά το Σάββατο και την Κυριακή, σημαίνει ότι οι ομάδες θα πρέπει να είναι έτοιμες να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους ανά πάσα στιγμή.
5. Προσδοκίες & Πιθανοί Πρωταγωνιστές 🤩🏎️
Με τις περισσότερες ομάδες να φέρνουν σημαντικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, ειδικά στο πάτωμα, η μάχη στο Silverstone αναμένεται έντονη. Ομάδες όπως η McLaren, η Red Bull, η Aston Martin και η Haas έχουν επενδύσει σε μεγάλα πακέτα αναβάθμισης, ελπίζοντας να κερδίσουν έδαφος.
Αντίθετα, οι Ferrari, Mercedes και Alpine επέλεξαν να μην φέρουν νέες αναβαθμίσεις, εστιάζοντας πιθανώς στη βελτιστοποίηση του υπάρχοντος πακέτου τους
Το Βρετανικό Grand Prix, εντός έδρας αγώνας για πολλές ομάδες, υπόσχεται ένα τριήμερο γεμάτο δράση και έντονο ανταγωνισμό.
Comments