🇲🇨 Monaco GP 2025 - Τεχνικό Report Αναβαθμίσεων Όλων των Ομάδων! 🎰🔧🏎️
- Πίσω Πτέρυγα (Circuit specific – Drag Range)
Medium-High Downforce Rear Wing: Νέο wing μεσαίου-υψηλού φορτίου, τοποθετημένο ανάμεσα στα medium και high downforce assemblies, προσφέροντας μείωση του drag σε σύγκριση με την υψηλή ρύθμιση. - Πτέρυγα Δέσμης (Circuit specific – Drag Range)
Medium-High Downforce Beam Wing: Beam wing με μεσαίο-υψηλό φόρτιο, σχεδιασμένο για συμβατότητα με μεγάλες ρυθμίσεις downforce. - Πτέρυγα Δέσμης (Circuit specific – Drag Range)
Medium Downforce Beam Wing: Εναλλακτική διάταξη με μεσαίο επίπεδο φόρτισης, για ευελιξία επιλογών αεροδυναμικής ρύθμισης. - Εμπρός Ανάρτηση (Performance – Mechanical Setup)
Τροποποιημένη γεωμετρία εμπρός ανάρτησης, για καλύτερη διαχείριση των σφιχτών κλειστών στροφών. - Γωνία Εμπρός (Circuit specific – Cooling Range)
Προαιρετική αναβάθμιση ψύξης των εμπρός φρένων, απαραίτητη λόγω της υψηλής θερμικής καταπόνησης στις συνεχείς στροφές του Μονακό.
- Εμπρός Ανάρτηση (Circuit specific)
Τροποποιήσεις σε trackrod fairings και FBD scoop clearance, επιτρέποντας μεγαλύτερη γωνία στρέψης του τροχού. - Γωνία Εμπρός (Circuit specific – Cooling Range)
Ανασχεδιασμένος αγωγός ψύξης φρένων με επεκταμένα ανοίγματα εισόδου/εξόδου, για βελτιωμένη ροή αέρα και αποδοτικότερη ψύξη. - Πτέρυγα Δέσμης (Circuit specific – Drag Range)
Αναβαθμισμένα καμπύλα στοιχεία με υψηλή φόρτωση, για αύξηση της σταθερότητας στο πίσω μέρος. - Πίσω Πτέρυγα (Circuit specific – Drag Range)
Νέα profiles πάνω και κάτω, με αυξημένη φόρτιση mainplane και flap, σχεδιασμένα για να ξεπερνούν τις απαιτήσεις χαμηλής αεροδυναμικής απόδοσης του street circuit.
- Πίσω Πτέρυγα (Performance – Local Load)
Μεγεθυμένη πάνω πτέρυγα και beam, με προσαρμοσμένα chord και camber, για υψηλότερο downforce στις χαμηλές ταχύτητες του Μονακό. - Εμπρός Ανάρτηση (Reliability)
Ανασχεδιασμένα wishbone fairings, επιτρέποντας μεγαλύτερη γωνία διεύθυνσης χωρίς επαφή με τον τροχό. - Γωνία Εμπρός (Reliability)
Επανεξετασμένος αγωγός εξόδου και gaitor, για αυξημένη ροή αέρα και βέλτιστη ψύξη των εμπρός φρένων.
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team 🇩🇪
- Δεν υποβλήθηκαν αναβαθμίσεις για αυτό το Grand Prix.
Aston Martin Aramco F1 Team 🇬🇧
- Εμπρός Πτέρυγα (Circuit specific – Balance Range)
Front wing flap με πιο επιθετικά profiles, για εξισορρόπηση με τις αυξημένες απαιτήσεις rear wing. - Πίσω Πτέρυγα (Circuit specific – Drag Range)
Μεγαλύτερη επιφάνεια πτέρυγας, δημιουργώντας αυξημένο φορτίο σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις. - Γωνία Πίσω (Circuit specific – Cooling Range)
Εισαγωγή επεκταμένου inlet και ανασχεδιασμένων vanes, αυξάνοντας τη ροή αέρα και τη ψύξη των πίσω φρένων.
- Εμπρός Ανάρτηση (Performance – Mechanical Setup)
Νέα trackrod fairing και στηρίγματα, εξειδικευμένα για τις γεωμετρία του δρόμου στο Μονακό. - Πίσω Πτέρυγα (Circuit specific – Drag Range)
Αυξημένη φόρτιση στην top rear wing main plane, για μέγιστο downforce. - Πτέρυγα Δέσμης (Circuit specific – Drag Range)
Σχεδιασμένη για να συνεργάζεται με την updated rear wing, παρέχοντας επιπλέον κάθετο φορτίο.
- Πίσω Πτέρυγα (Performance – Local Load)
Πλήρως cambered profile cluster, μεγιστοποιώντας το downforce αποδεχόμενο την αύξηση drag, λιγότερο επιβλαβή σε Μονακό. - Πτέρυγα Δέσμης (Performance – Local Load)
Καμπυλωμένα lower rear wing profiles, για λειτουργία σε tandem με το επιθετικό rear wing. - Εμπρός Ανάρτηση (Performance – Mechanical Setup)
Μικρή ρύθμιση στην θέση του trackrod, επιτρέποντας την απαιτούμενη γωνία διεύθυνσης.
- Γωνία Εμπρός (Circuit specific – Mechanical Setup)
Προσαρμοσμένο σχήμα αγωγού ψύξης και trackrod ends, για μεγαλύτερο clearance σε μεγάλες γωνίες διεύθυνσης. - Πτέρυγα Δέσμης (Circuit specific – Drag Range)
Διπλό στοιχείο high downforce beam wing, με έντονη κάμψη για αύξηση downforce. - Πίσω Πτέρυγα (Circuit specific – Drag Range)
Max downforce upper wing, με αυξημένο camber και βελτιωμένο shape tip για αποδοτικότητα.
- Πίσω Πτέρυγα (Circuit specific – Drag Range)
Μεγαλύτερο 2024 RWing με υψηλή γωνία πρόσπτωσης, εξειδικευμένο για street circuits. - Πτέρυγα Δέσμης (Circuit specific – Drag Range)
Εκτεταμένο beam wing και pylon wing από το 2024, συνεργαζόμενα για σταθερή ροή αέρα προς το πάνω φτερό. - Εμπρός Ανάρτηση (Performance – Mechanical Setup)
Μηχανικές ρυθμίσεις για επιπλέον γωνία στρέψης, απαραίτητες για το hairpin. - Γωνία Εμπρός (Circuit specific – Cooling Range)
Μεγάλη έξοδος αγωγού εμπρός φρένων, για αυξημένη ψύξη λόγω της μειωμένης ταχύτητας.
- Πίσω Πτέρυγα (Circuit specific – Drag Range)
Νέα high-downforce rear wing assembly, βελτιστοποιημένη για τη γεωμετρία της Μόντε Κάρλο. - Γωνία Εμπρός (Circuit specific – Cooling Range)
Νέος σχεδιασμός front brake duct, αυξάνοντας τη ροή ψύξης για τις χαμηλές μέσες ταχύτητες.
Συνοψίζοντας:
Upgrades
Σύρετε για περισσότερα
Team | Component | Category | Description |
---|---|---|---|
McLaren Formula 1 Team | Rear Wing (Medium-High Downforce) | Circuit specific – Drag Range | Νέο wing μεσαίου-υψηλού φορτίου |
McLaren Formula 1 Team | Beam Wing (Medium-High) | Circuit specific – Drag Range | Beam wing με μεσαίο-υψηλό φόρτιο |
McLaren Formula 1 Team | Beam Wing (Medium) | Circuit specific – Drag Range | Εναλλακτική διάταξη με μεσαίο επίπεδο φόρτισης |
McLaren Formula 1 Team | Front Suspension | Performance – Mechanical Setup | Τροποποιημένη γεωμετρία εμπρός ανάρτησης |
McLaren Formula 1 Team | Front Brake Cooling Duct | Circuit specific – Cooling Range | Προαιρετική αναβάθμιση ψύξης των εμπρός φρένων |
Scuderia Ferrari HP | Front Suspension | Circuit specific | Τροποποιήσεις σε trackrod fairings και FBD scoop clearance |
Scuderia Ferrari HP | Front Brake Cooling Duct | Circuit specific – Cooling Range | Ανασχεδιασμένος αγωγός ψύξης φρένων με επεκταμένα ανοίγματα |
Scuderia Ferrari HP | Beam Wing (High Downforce) | Circuit specific – Drag Range | Αναβαθμισμένα καμπύλα στοιχεία με υψηλή φόρτωση |
Scuderia Ferrari HP | Rear Wing | Circuit specific – Drag Range | Νέα profiles πάνω και κάτω με αυξημένη φόρτιση mainplane και flap |
Red Bull Racing | Rear Wing | Performance – Local Load | Μεγεθυμένη πάνω πτέρυγα και beam με προσαρμοσμένα chord και camber |
Red Bull Racing | Front Suspension | Reliability | Ανασχεδιασμένα wishbone fairings |
Red Bull Racing | Front Brake Cooling Duct | Reliability | Επανεξετασμένος αγωγός εξόδου και gaitor |
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team | None | None | Δεν υποβλήθηκαν αναβαθμίσεις |
Aston Martin Aramco F1 Team | Front Wing | Circuit specific – Balance Range | Front wing flap με πιο επιθετικά profiles |
Aston Martin Aramco F1 Team | Rear Wing | Circuit specific – Drag Range | Μεγαλύτερη επιφάνεια πτέρυγας |
Aston Martin Aramco F1 Team | Rear Brake Cooling Duct | Circuit specific – Cooling Range | Εισαγωγή επεκταμένου inlet και ανασχεδιασμένων vanes |
BWT Alpine F1 Team | Front Suspension | Performance – Mechanical Setup | Νέα trackrod fairing και στηρίγματα |
BWT Alpine F1 Team | Rear Wing | Circuit specific – Drag Range | Αυξημένη φόρτιση στην top rear wing main plane |
BWT Alpine F1 Team | Beam Wing | Circuit specific – Drag Range | Σχεδιασμένη για να συνεργάζεται με την updated rear wing |
MONEYGRAM Haas F1 Team | Rear Wing | Performance – Local Load | Πλήρως cambered profile cluster |
MONEYGRAM Haas F1 Team | Beam Wing | Performance – Local Load | Καμπυλωμένα lower rear wing profiles |
MONEYGRAM Haas F1 Team | Front Suspension | Performance – Mechanical Setup | Μικρή ρύθμιση στην θέση του trackrod |
Visa Cash App Racing Bulls | Front Brake Cooling Duct | Circuit specific – Mechanical Setup | Προσαρμοσμένο σχήμα αγωγού ψύξης και trackrod ends |
Visa Cash App Racing Bulls | Beam Wing (High Downforce) | Circuit specific – Drag Range | Διπλό στοιχείο high downforce beam wing |
Visa Cash App Racing Bulls | Rear Wing | Circuit specific – Drag Range | Max downforce upper wing με αυξημένο camber |
ATLASSIAN Williams Racing | Rear Wing | Circuit specific – Drag Range | Μεγαλύτερο 2024 RWing με υψηλή γωνία πρόσπτωσης |
ATLASSIAN Williams Racing | Beam Wing | Circuit specific – Drag Range | Εκτεταμένο beam wing και pylon wing από το 2024 |
ATLASSIAN Williams Racing | Front Suspension | Performance – Mechanical Setup | Μηχανικές ρυθμίσεις για επιπλέον γωνία στρέψης |
ATLASSIAN Williams Racing | Front Brake Cooling Duct | Circuit specific – Cooling Range | Μεγάλη έξοδος αγωγού εμπρός φρένων |
Stake F1 Team KICK Sauber | Rear Wing | Circuit specific – Drag Range | Νέα high-downforce rear wing assembly |
Stake F1 Team KICK Sauber | Front Brake Cooling Duct | Circuit specific – Cooling Range | Νέος σχεδιασμός front brake duct |
Team
McLaren Formula 1 Team
Component
Rear Wing (Medium-High Downforce)
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Νέο wing μεσαίου-υψηλού φορτίου
Team
McLaren Formula 1 Team
Component
Beam Wing (Medium-High)
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Beam wing με μεσαίο-υψηλό φόρτιο
Team
McLaren Formula 1 Team
Component
Beam Wing (Medium)
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Εναλλακτική διάταξη με μεσαίο επίπεδο φόρτισης
Team
McLaren Formula 1 Team
Component
Front Suspension
Category
Performance – Mechanical Setup
Description
Τροποποιημένη γεωμετρία εμπρός ανάρτησης
Team
McLaren Formula 1 Team
Component
Front Brake Cooling Duct
Category
Circuit specific – Cooling Range
Description
Προαιρετική αναβάθμιση ψύξης των εμπρός φρένων
Team
Scuderia Ferrari HP
Component
Front Suspension
Category
Circuit specific
Description
Τροποποιήσεις σε trackrod fairings και FBD scoop clearance
Team
Scuderia Ferrari HP
Component
Front Brake Cooling Duct
Category
Circuit specific – Cooling Range
Description
Ανασχεδιασμένος αγωγός ψύξης φρένων με επεκταμένα ανοίγματα
Team
Scuderia Ferrari HP
Component
Beam Wing (High Downforce)
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Αναβαθμισμένα καμπύλα στοιχεία με υψηλή φόρτωση
Team
Scuderia Ferrari HP
Component
Rear Wing
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Νέα profiles πάνω και κάτω με αυξημένη φόρτιση mainplane και flap
Team
Red Bull Racing
Component
Rear Wing
Category
Performance – Local Load
Description
Μεγεθυμένη πάνω πτέρυγα και beam με προσαρμοσμένα chord και camber
Team
Red Bull Racing
Component
Front Suspension
Category
Reliability
Description
Ανασχεδιασμένα wishbone fairings
Team
Red Bull Racing
Component
Front Brake Cooling Duct
Category
Reliability
Description
Επανεξετασμένος αγωγός εξόδου και gaitor
Team
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team
Component
None
Category
None
Description
Δεν υποβλήθηκαν αναβαθμίσεις
Team
Aston Martin Aramco F1 Team
Component
Front Wing
Category
Circuit specific – Balance Range
Description
Front wing flap με πιο επιθετικά profiles
Team
Aston Martin Aramco F1 Team
Component
Rear Wing
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Μεγαλύτερη επιφάνεια πτέρυγας
Team
Aston Martin Aramco F1 Team
Component
Rear Brake Cooling Duct
Category
Circuit specific – Cooling Range
Description
Εισαγωγή επεκταμένου inlet και ανασχεδιασμένων vanes
Team
BWT Alpine F1 Team
Component
Front Suspension
Category
Performance – Mechanical Setup
Description
Νέα trackrod fairing και στηρίγματα
Team
BWT Alpine F1 Team
Component
Rear Wing
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Αυξημένη φόρτιση στην top rear wing main plane
Team
BWT Alpine F1 Team
Component
Beam Wing
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Σχεδιασμένη για να συνεργάζεται με την updated rear wing
Team
MONEYGRAM Haas F1 Team
Component
Rear Wing
Category
Performance – Local Load
Description
Πλήρως cambered profile cluster
Team
MONEYGRAM Haas F1 Team
Component
Beam Wing
Category
Performance – Local Load
Description
Καμπυλωμένα lower rear wing profiles
Team
MONEYGRAM Haas F1 Team
Component
Front Suspension
Category
Performance – Mechanical Setup
Description
Μικρή ρύθμιση στην θέση του trackrod
Team
Visa Cash App Racing Bulls
Component
Front Brake Cooling Duct
Category
Circuit specific – Mechanical Setup
Description
Προσαρμοσμένο σχήμα αγωγού ψύξης και trackrod ends
Team
Visa Cash App Racing Bulls
Component
Beam Wing (High Downforce)
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Διπλό στοιχείο high downforce beam wing
Team
Visa Cash App Racing Bulls
Component
Rear Wing
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Max downforce upper wing με αυξημένο camber
Team
ATLASSIAN Williams Racing
Component
Rear Wing
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Μεγαλύτερο 2024 RWing με υψηλή γωνία πρόσπτωσης
Team
ATLASSIAN Williams Racing
Component
Beam Wing
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Εκτεταμένο beam wing και pylon wing από το 2024
Team
ATLASSIAN Williams Racing
Component
Front Suspension
Category
Performance – Mechanical Setup
Description
Μηχανικές ρυθμίσεις για επιπλέον γωνία στρέψης
Team
ATLASSIAN Williams Racing
Component
Front Brake Cooling Duct
Category
Circuit specific – Cooling Range
Description
Μεγάλη έξοδος αγωγού εμπρός φρένων
Team
Stake F1 Team KICK Sauber
Component
Rear Wing
Category
Circuit specific – Drag Range
Description
Νέα high-downforce rear wing assembly
Team
Stake F1 Team KICK Sauber
Component
Front Brake Cooling Duct
Category
Circuit specific – Cooling Range
Description
Νέος σχεδιασμός front brake duct
Comments