Grand Prix Ισπανίας 2025: - Τεχνικό Report Αναβαθμίσεων Όλων των Ομάδων!  🏁🇪🇸

Grand Prix Ισπανίας 2025: - Τεχνικό Report Αναβαθμίσεων Όλων των Ομάδων! 🏁🇪🇸

Grand Prix Ισπανίας 2025: - Τεχνικό Report Αναβαθμίσεων Όλων των Ομάδων! 🏁🇪🇸

0. TL;DR (3 λεπτά ανάγνωσης) ⏱️

Το Grand Prix της Ισπανίας 2025 (30 Μαΐου - 1 Ιουνίου) αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον! Οι ομάδες φέρνουν πληθώρα τεχνικών αναβαθμίσεων, με έμφαση στις μπροστινές πτέρυγες, τα δάπεδα και τα συστήματα ψύξης. Η πίστα της Βαρκελώνης, γνωστή για την πολυπλοκότητά της και τις δύσκολες προσπεράσεις, φέτος με το νέο lay-out χωρίς το τελικό σικέιν, αναμένεται να είναι ταχύτερη και ίσως να διευκολύνει τις μάχες. Η στρατηγική ελαστικών προβλέπεται χαοτική, με το μαλακό ελαστικό (C3) να είναι γρήγορο αλλά να φθείρεται έντονα, οδηγώντας πιθανώς σε πολλαπλά pit-stops. Ο καιρός αναμένεται ξηρός και ηλιόλουστος. Στη βαθμολογία οδηγών, ο Oscar Piastri προηγείται, με τον Lando Norris και τον Max Verstappen να ακολουθούν στενά. Στους κατασκευαστές, η McLaren έχει ένα άνετο προβάδισμα. Η McLaren φαντάζει ως φαβορί, αλλά ο Verstappen αναζητά εκδίκηση, και οι Ferrari και Mercedes είναι πάντα απειλητικές. Ετοιμαστείτε για ένα GP γεμάτο δράση! 🏎️💨

1. Τεχνικές Αναβαθμίσεις Ομάδων 🛠️

Οι ομάδες έφεραν ειδικά «πακέτα» για το Circuit de Catalunya, όπως φαίνεται στο επίσημο έγγραφο Car Presentation Submissions.

  • Scuderia Ferrari HP 🐎: Ξεχωρίζουν νέα γεωμετρία εμπρός φτερού (ανακατανομή φορτίων, αναθεωρημένα άκρα πτέρυγας) και ένα τροποποιημένο πίσω φτερό υψηλής κάθετης δύναμης. Η μπροστινή πτέρυγα αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο), με αναθεωρημένη κατανομή φορτίου και τελικό πτερύγιο. Η πίσω πτέρυγα αναβαθμίστηκε για το εύρος οπισθέλκουσας που είναι ειδικό για την πίστα, βελτιώνοντας τα τοπικά χαρακτηριστικά ροής και αυξάνοντας αποτελεσματικά το φορτίο.
  • Red Bull Racing 🐃: Εισήγαγε ανασχεδιασμό στο εμπρός φτερό για αυξημένη ακαμψία και βελτίωση της αεροδυναμικής φόρτωσης, ώστε να συμμορφωθεί με τους νέους κανονισμούς. Τα πρώτο και δεύτερο στοιχεία αναθεωρήθηκαν κυρίως στην τομή.
  • Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team 🌟: Αναβάθμισε το δάπεδο με μεγαλύτερα πτερύγια και φράγματα, ενώ και το πίσω φτερό απέκτησε περισσότερη καμπύλη για τοπική πρόσφυση. Το πλαϊνό δάπεδο αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο) με αυξημένη χορδή και πρόσθετα πτερύγια, αυξάνοντας τη ροή μάζας και ενισχύοντας τη δίνη και το φορτίο. Οι φράκτες δαπέδου αναβαθμίστηκαν για βελτίωση ροής, βελτιώνοντας την τοπική κατανομή πίεσης και τη θέση της δίνης. Το πίσω φτερό αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο) με επανασχεδιασμένα κύρια στοιχεία και στοιχεία πτερυγίου, κατάλληλο για τη Βαρκελώνη.
  • Aston Martin Aramco F1 Team 🌳: Επανασχεδίασε λεπτομέρειες στις απολήξεις του μπροστινού φτερού, ώστε να βελτιωθεί η ροή στο εξωτερικό άκρο. Η μπροστινή πτέρυγα αναθεωρήθηκε επίσης για δομικούς λόγους και συμμόρφωση με το TD018H.
  • BWT Alpine F1 Team 🏔️: Βελτίωσε τα φράγματα του δαπέδου και το ίδιο το σχήμα του δαπέδου, για ομοιόμορφη αεροδυναμική και μεγαλύτερο φορτίο. Οι φράκτες δαπέδου βελτιστοποιήθηκαν για να βελτιώσουν την ποιότητα των υποδαπέδιων δομών. Το σώμα δαπέδου τροποποιήθηκε για να μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα των αναβαθμισμένων φρακτών.
  • MONEYGRAM HAAS F1 TEAM 🇺🇸: Εφαρμόστηκε νέο μπροστινό φτερό ώστε να πληροί τους αυστηρούς νέους κανονισμούς περί ανελαστικότητας των πτερυγίων, που ισχύουν από τις 28 Μαΐου.
  • Visa Cash App Racing Bulls 🐂: Προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στο μπροστινό μέρος, περιλαμβάνοντας νέο κεντρικό κομμάτι εμπρός φτερού, ανασχεδιασμένα άκρα πτέρυγας και χαμηλωμένη μυτούλα για βελτίωση της ροής. Η μπροστινή πτέρυγα και το τελικό πτερύγιο αναβαθμίστηκαν για βελτίωση ροής και μείωση απωλειών. Η μύτη ανασηκώθηκε/χαμήλωσε για να συναντήσει τα νέα τμήματα FW και να αυξήσει το φορτίο.
  • ATLASSIAN Williams Racing 💙: Τροποποίησε το εμπρός φτερό (για συμμόρφωση στους κανονισμούς κάμψης) και βελτίωσε τη διαχείριση ψύξης στα πίσω φρένα, ενώ προστέθηκαν και νέες σχάρες ψύξης. Η μπροστινή πτέρυγα αναβαθμίστηκε για να ικανοποιήσει τους νέους κανονισμούς απόκλισης, αλλάζοντας το πρότυπο ροής. Η πίσω γωνία έχει αναθεωρημένη γεωμετρία εξόδου για τον πίσω αγωγό φρένων, επηρεάζοντας την ψύξη. Ένα νέο προαιρετικό πάνελ σχαρών ψύξης αυξάνει τη ροή μέσω των ψυγείων.
  • KICK Sauber F1 Team 💚: Ενίσχυσε το δάπεδο (φράγματα, εξωτερική ακμή, διαχύτη), αναμόρφωσε το κάλυμμα κινητήρα για πιο αποδοτική ροή, καθώς και μικρές αλλαγές στο μπροστινό φτερό. Οι τροποποιήσεις στο δάπεδο στοχεύουν σε βελτιωμένες συνθήκες πεδίου ροής. Οι επιφάνειες των πλαϊνών δοχείων ενημερώθηκαν για να προσαρμοστούν στις νέες εξελίξεις του δαπέδου. Οι εξελίξεις στο τελικό πτερύγιο της μπροστινής πτέρυγας βελτιώνουν την απόδοση.
  • McLaren Formula 1 Team 🧡: Δεν κατέθεσε νέες αναβαθμίσεις για αυτή την πίστα.

2. Πίστα Βαρκελώνης – Χαρακτηριστικά & Προσπεράσεις 🗺️💨

Η πίστα της Βαρκελώνης (Circuit de Catalunya) είναι από τα πιο «all-rounder» circuit του θεσμού: 4.675 χλμ με γρήγορες ευθείες και ποικιλία στροφών. Οι μακρές στροφές (ιδίως 3–4 και 9) καταπονούν ιδιαίτερα το εμπρός αριστερό ελαστικό λόγω του τραχέος οδοστρώματος. Γενικά, οι προσπεράσεις είναι δύσκολες παρά τις μεγάλες ευθείες – το Turn 1 παραμένει το κύριο σημείο μάχης για τα προσπεράσματα. Το φετινό νέο lay‑out (χωρίς το παλιό τελικό σικέιν) αυξάνει την ταχύτητα στα τελευταία μέτρα της ευθείας και θεωρητικά διευκολύνει τις προσπεράσεις. Υπάρχουν δύο ζώνες DRS: η πρώτη μετά την έξοδο της στροφής 9 (ενεργοποιείται πάνω στην ευθεία) και η δεύτερη στην κεντρική ευθεία (ανενεργοποιείται μόλις μετά τη στροφή 16). Έτσι περιμένουμε ανταγωνισμό κυρίως στις ευθείες (με βοήθεια DRS) και στις στροφές 1–2, όπου οι οδηγοί θα ψάχνουν καλύτερη γραμμή φρεναρίσματος.

3. Στρατηγικές Προβλέψεις 📊💡

Η στρατηγική στο Ισπανικό GP αναμένεται… χαοτική! Το «πακέτο» ελαστικών περιλαμβάνει σκληρό (C1), μέσο (C2) και μαλακό (C3). Ωστόσο, όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία, το μαλακό ελαστικό (C3) προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα ρυθμού (έως ~1,2 δλ./γύρο καλύτερο από το μέσο), αν και φθείρεται έντονα. Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες δύσκολα θα βασιστούν στο σκληρό, και οι επιλογές ποικίλλουν: πολλοί αναμένουν έναν ευέλικτο αγώνα με πολλαπλά pit-stops και «ευρύ» χρονικό παράθυρο για αλλαγή ελαστικών. Όπως παρατηρεί το επίσημο οδηγό στρατηγικής, πρόκειται για αγώνα «όπου οτιδήποτε μπορεί να συμβεί»: wide pit windows, ευκαιρίες για undercut/overcut και ίσως έως και δύο ή τρεις αλλαγές ελαστικών. Για παράδειγμα, ένας οδηγός θα μπορούσε να βγει με Soft αρχικά, να μπει γρήγορα με στόχο undercut, και μετά να βάλει Medium/Hard για το τέλος.

Παράλληλα, πρέπει να έχουμε κατά νου την δύο ζώνες DRS για προσπεράσματα: ειδικά η ευθεία εκκίνησης και η ευθεία μετά το Turn 9 θα δώσουν εναύσματα μάχης. Τέλος, καιρικά οι πιθανότητες βροχής είναι σχετικά μικρές. Ο Μάιος στη Βαρκελώνη είναι συνήθως ξηρός, με μέση θερμοκρασία γύρω στους 20°C (μέγιστη ~24°C), ενώ οι βροχερές ημέρες είναι μόλις περίπου 9 σε ολόκληρο τον μήνα. Όμως ένα ξαφνικό καλοκαιρινό μπουρίνι δεν αποκλείεται εντελώς, οπότε οι ομάδες θα έχουν και αυτό στο back‑up πρόγραμμα.

4. Καιρικές Συνθήκες ☀️🌡️

Ο καιρός στο GP της Βαρκελώνης συνήθως ευνοεί τον ήλιο! Τέλος Μαΐου περιμένουμε ηλιοφάνεια, με θερμοκρασίες στα 20–24°C. Η υγρασία είναι μέτρια και οι βροχές απίθανες (στατιστικά μόνο ~41 mm βροχής/μήνα, 9 ημερών), οπότε ελάχιστη ανατροπή από τον καιρό. Γενικά, μάλλον ξηρός καιρός με καθαρό ουρανό και αρκετό φως είναι το σενάριο.

5. Βαθμολογίες Πρωταθλήματος 🏆🔢

Μετά τον τελευταίο αγώνα του Μονακό το πρωτάθλημα είναι θρίλερ. Στους οδηγούς προηγείται ο Oscar Piastri (McLaren) με 161 βαθμούς, πολύ κοντά του ο Lando Norris με 158, και τρίτος ο Max Verstappen (Red Bull) με 136. Αυτοί οι τρεις έχουν ανοίξει μικρή διαφορά από τους υπόλοιπους – ο George Russell (Mercedes) είναι στους 99, ακολουθούν ο Charles Leclerc (79) και ο Lewis Hamilton (63). Στους κατασκευαστές, η McLaren πρωτοπορεί άνετα με 319 β. – σχεδόν διπλάσιους από τη Mercedes (147) – ενώ Red Bull (143) και Ferrari (142) είναι σχεδόν στο πόντο μεταξύ τους. Στην ουρά της κατάταξης, ομάδες όπως Williams, Haas και η νέα Racing Bulls φαίνονται πιο πίσω, αλλά με το διπλό άθροισμα των οδηγών (π.χ. Williams 54 β.) μπορούν να παίξουν ρόλο βαθμολογικά στον αγώνα.

6. Προσδοκίες & Δυνατοί Πρωταγωνιστές 🤩🏎️

Με βάση τα παραπάνω, McLaren φαίνεται ως το φαβορί: ο Norris τρέχει με φορμάρισμα μετά το ξεκίνημα της σεζόν και ο Piastri έχει σταθερή απόδοση. 🤩 Ο Verstappen (Red Bull) δεν θα μπορούσε να λείπει από την εξίσωση – αναζητά εκδίκηση μετά το στραβό αποτέλεσμα στο Μονακό. Ο Charles Leclerc και ο Lewis Hamilton (Ferrari) βάζουν την πίεση, ειδικά ο Leclerc που θέλει να δείξει δυναμική εντός έδρας. Ο George Russell (Mercedes) είναι επίσης απειλητικός στο βάθρο. Παράλληλα, θα προσέξουμε τους ανερχόμενους – π.χ. τον Κimi Antonelli (Mercedes), τον Albon (Williams) και τον Isack Hadjar (Racing Bulls) – που ήδη έχουν εντυπωσιάσει νωρίς στη σεζόν. 🔥

Στο τέλος, το Barcelona GP αναμένεται να προσφέρει έντονο ανταγωνισμό, καθώς η κλειστή μάχη των κορυφαίων ομάδων και οι ευκαιρίες προσπεράσματος (DRS) στους ανοικτούς χώρους, σε συνδυασμό με τις πολλαπλές επιλογές στρατηγικής, υπόσχονται θέαμα. ⏱️🏎️

7. Συνοψίζοντας τις Αναβαθμίσεις του Πίνακα 📝

Συνοψίζοντας τις τεχνικές αναβαθμίσεις που υποβλήθηκαν για το Grand Prix της Ισπανίας 2025, παρατηρούμε μια σαφή τάση των ομάδων να επικεντρώνονται σε αεροδυναμικές βελτιώσεις, ιδίως στις μπροστινές πτέρυγες και τα δάπεδα. Πολλές ομάδες, όπως η Ferrari, Red Bull, Aston Martin, Haas, Racing Bulls και Williams, παρουσίασαν τροποποιήσεις στις μπροστινές τους πτέρυγες, συχνά με στόχο την αύξηση της ακαμψίας λόγω νέων κανονισμών ή τη βελτίωση της ροής και του τοπικού φορτίου.

Το δάπεδο και οι σχετικές δομές του, όπως οι φράκτες δαπέδου και το πλαϊνό δάπεδο, αποτελούν επίσης βασικούς τομείς βελτίωσης για ομάδες όπως η Mercedes, Alpine και Sauber, με στόχο την ενίσχυση της κάθετης δύναμης και τη βελτιστοποίηση της ροής κάτω από το μονοθέσιο.

Επιπλέον, βλέπουμε προσαρμογές ειδικά για την πίστα, όπως το πίσω φτερό της Ferrari και της Mercedes που σχεδιάστηκαν για τις απαιτήσεις κάθετης δύναμης της Βαρκελώνης. Η Williams και η Sauber προχώρησαν σε αλλαγές σε συστήματα ψύξης και στο κάλυμμα κινητήρα αντίστοιχα, για να βελτιώσουν τη διαχείριση της θερμοκρασίας και την αεροδυναμική αλληλεπίδραση. Είναι αξιοσημείωτο ότι η McLaren δεν υπέβαλε καμία αναβάθμιση για αυτό το Grand Prix. Συνολικά, οι αναβαθμίσεις υπογραμμίζουν τη συνεχή προσπάθεια των ομάδων να βελτιστοποιήσουν την αεροδυναμική απόδοση και να προσαρμοστούν στους εξελισσόμενους τεχνικούς κανονισμούς.

Upgrades

Σύρετε για περισσότερα
ΟμάδαΕξάρτημαΠεριγραφή Αναβάθμισης
McLaren Formula 1 TeamΔεν υποβλήθηκαν αναβαθμίσεις για αυτό το γεγονός.-
Scuderia Ferrari HPΜπροστινή ΠτέρυγαΑναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Περιλαμβάνει αναθεωρημένη κατανομή φορτίου κατά μήκος και κατά πλάτος των στοιχείων της πτέρυγας, μαζί με αναθεωρημένο τελικό πτερύγιο και εξωτερικές καμπύλες άκρων. Αυτή η εισαγωγή συνδέεται με την αναθεώρηση των άρθρων 3.15.4 και 3.15.5 των τεχνικών κανονισμών, με ισχύ από το Ισπανικό Grand Prix και μετά.
Πίσω ΠτέρυγαΑναβαθμίστηκε για το εύρος οπισθέλκουσας που είναι ειδικό για την πίστα. Η πίσω πτέρυγα υψηλής κάθετης δύναμης, μεταφέρθηκε από το 2024, έλαβε μια τοπική αναβάθμιση στην εξωτερική άκρη και τις γεωμετρίες της καμπύλης, βελτιώνοντας τα τοπικά χαρακτηριστικά ροής και αυξάνοντας αποτελεσματικά το φορτίο.
Red Bull RacingΜπροστινή ΠτέρυγαΑναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Τα πρώτο και δεύτερο στοιχεία αναθεωρήθηκαν κυρίως στην τομή, ενώ τα στοιχεία πτερυγίων και οι άκρες είναι συνέπεια των δύο πρώτων στοιχείων. Αυτές οι αλλαγές έγιναν για να συμμορφωθούν με τις αναθεωρήσεις των Τεχνικών Κανονισμών της F1 2025 που ισχύουν από το Ισπανικό GP, με στόχο την αύξηση της ακαμψίας με ελάχιστο κόστος βάρους και την επίτευξη των επιθυμητών χαρακτηριστικών φορτίου.
Mercedes-AMG PETRONAS F1 TeamΠλαϊνό ΔάπεδοΑναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Αυξήθηκε η χορδή του πλαϊνού πτερυγίου του δαπέδου με πρόσθετα πτερύγια. Αυτό αυξάνει τη ροή μάζας κάτω από το μπροστινό δάπεδο, αυξάνοντας τη δίνη που εκπέμπεται από το σύστημα των φρακτών και αυξάνοντας το φορτίο του δαπέδου.
Φράκτες ΔαπέδουΑναβαθμίστηκαν για απόδοση (βελτίωση ροής). Ο επανασχεδιασμένος εσωτερικός φράκτης. Το νέο προφίλ φράχτη έχει βελτιώσει την τοπική κατανομή πίεσης και τη θέση της δίνης, βελτιώνοντας τόσο το τοπικό όσο και το κατάντη φορτίο μέσω καλύτερης αρχικής ροής.
Πίσω ΠτέρυγαΑναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Επανασχεδιασμένα κύρια στοιχεία και στοιχεία πτερυγίου. Πρόκειται για μια ειδική πίσω πτέρυγα για την πίστα, με αυξημένη καμπύλη με στόχο την απόκτηση τοπικής κάθετης δύναμης και οπισθέλκουσας σε μια κλίση απόδοσης κατάλληλη για τη Βαρκελώνη.
Aston Martin Aramco F1 TeamΜπροστινή ΠτέρυγαΑναθεωρημένη λεπτομέρεια άκρου μεταξύ των στοιχείων της μπροστινής πτέρυγας και του τελικού πτερυγίου. Τα κύρια τμήματα της πτέρυγας αναθεωρήθηκαν επίσης για συμμόρφωση με το TD018H. Η αναθεωρημένη λεπτομέρεια άκρου βελτιώνει το πεδίο ροής γύρω από το εξωτερικό άκρο της πτέρυγας, αυξάνοντας το φορτίο που παράγεται σε αυτήν την περιοχή. Οι αλλαγές στην τομή είναι για δομικούς λόγους.
BWT Alpine F1 TeamΦράκτες ΔαπέδουΑναβαθμίστηκαν για απόδοση (τοπικό φορτίο) με επανασχεδιασμένους φράκτες δαπέδου. Οι φράκτες δαπέδου έχουν βελτιστοποιηθεί τοπικά για να βελτιώσουν την ποιότητα των υποδαπέδιων δομών. Αυτό οδηγεί σε βελτιωμένη παροχή ροής σε ολόκληρο το δάπεδο και παράγει τοπικό φορτίο.
Σώμα ΔαπέδουΑναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο) με τοπικές αλλαγές στο σχήμα του δαπέδου. Έχουν γίνει τοπικές και ανεπαίσθητες τροποποιήσεις στο δάπεδο για να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα των αναβαθμισμένων φρακτών και να βελτιωθεί η ποιότητα του πεδίου ροής.
MONEYGRAM HAAS F1 TEAMΜπροστινή ΠτέρυγαΑναβαθμίστηκε για απόδοση (μηχανική ρύθμιση) με ενημερωμένη κατασκευή μπροστινής πτέρυγας. Οι Τεχνικοί Κανονισμοί του 2025 αναθεωρήθηκαν στις 7 Απριλίου για να συμπεριλάβουν πιο αυστηρές απαιτήσεις απόκλισης πτερυγίων FW, με ισχύ από τις 28 Μαΐου. Κατά συνέπεια, μια νέα κατασκευή FW ήταν απαραίτητη για να συμμορφωθεί με αυτές τις νέες απαιτήσεις.
Visa Cash App Racing BullsΜπροστινή ΠτέρυγαΑναβαθμίστηκε για απόδοση (βελτίωση ροής). Τα στοιχεία του κύριου πτερυγίου είναι νέα, με χαμηλότερο κεντρικό τμήμα. Το κεντρικό τμήμα της πτέρυγας φορτώνεται περαιτέρω σε σχέση με το εξωτερικό, τροποποιώντας τις συνθήκες ροής κατάντη. Αυτή η αναβάθμιση αντιμετωπίζει επίσης τις αυξημένες απαιτήσεις ακαμψίας FW για τον αγώνα 9 και μετά.
Τελικό Πτερύγιο Μπροστινής ΠτέρυγαςΑναβαθμίστηκε για απόδοση (βελτίωση ροής). Η σύνδεση μεταξύ των άκρων και του FWEP έχει ενημερωθεί. Η ροή γύρω από τις άκρες της FW είναι εξαιρετικά τρισδιάστατη. Η αναθεωρημένη λεπτομέλεια γύρω από τις άκρες συμβάλλει στη μείωση των απωλειών που δημιουργούνται από αυτό το πεδίο ροής.
ΜύτηΑναβαθμίστηκε για απόδοση (βελτίωση ροής). Η κάτω επιφάνεια της μύτης έχει ανασηκωθεί, ενώ η άκρη έχει χαμηλώσει. Η άκρη της μύτης πέφτει προς τα κάτω για να συναντήσει τα νέα τμήματα FW, ενώ η ανασηκωμένη κάτω επιφάνεια συμβάλλει στην αύξηση του φορτίου που παράγεται από το κεντρικό τμήμα της πτέρυγας, το οποίο με τη σειρά του τροποποιεί την κατάντη ροή γύρω από το μονοθέσιο.
ATLASSIAN Williams RacingΜπροστινή ΠτέρυγαΗ διάταξη της μπροστινής πτέρυγας ενημερώνεται για να ικανοποιήσει τους νέους κανονισμούς απόκλισης. Επιπλέον, ενημερώθηκε η γεωμετρία του πίσω πτερυγίου και του FWEP. Το εξωτερικό τμήμα του πίσω πτερυγίου έχει πιο οπισθοχωρημένο προφίλ και το κάθετο τμήμα του τελικού πτερυγίου έχει αναθεωρημένη γεωμετρία καμπύλης. Οι συνδυασμένες γεωμετρικές και κατασκευαστικές αλλαγές μειώνουν την απόκλιση για να συμμορφωθούν με τους τελευταίους κανονισμούς. Οι γεωμετρικές ενημερώσεις αλλάζουν το πρότυπο ροής από την μπροστινή πτέρυγα και αλλάζουν την απόδοση τόσο των επίπλων του μπροστινού αγωγού φρένων όσο και του μπροστινού δαπέδου.
Πίσω ΓωνίαΥπάρχει μια αναθεωρημένη γεωμετρία εξόδου για τον πίσω αγωγό φρένων, η οποία περιορίζει τη ροή μέσω του αγωγού φρένων. Η αναθεωρημένη γεωμετρία εξόδου αλλάζει τον ρυθμό ροής μέσω του αγωγού φρένων και επηρεάζει την ψύξη των φρένων με τρόπο κατάλληλο για τις απαιτήσεις φρεναρίσματος της Βαρκελώνης.
Σχάρες ΨύξηςΈνα νέο προαιρετικό πάνελ σχαρών ψύξης είναι διαθέσιμο για αυτό το γεγονός. Αυξάνει τον αριθμό των μεγάλων σχαρών στο μέγιστο που μπορεί να φιλοξενήσει το πάνελ. Αυτή η αναβάθμιση απλώς αυξάνει τη ροή μέσω των ψυγείων και επομένως αυξάνει την ψύξη του PU με κόστος κάθετης δύναμης και οπισθέλκουσας. Αυτή θα είναι η νέα μέγιστη ρύθμιση ψύξης, η οποία μπορεί να είναι χρήσιμη στη Βαρκελώνη, αλλά είναι πιο πιθανό να χρειαστεί αργότερα στη σεζόν.
KICK Sauber F1 TeamΣώμα ΔαπέδουΑναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Αλλαγές σε διάφορους τομείς του δαπέδου: φράκτης δαπέδου, εξωτερική άκρη δαπέδου και διαχύτης. Οι τροποποιήσεις στοχεύουν σε βελτιωμένες συνθήκες πεδίου ροής για το υποδαπέδιο από μπροστά προς τα πίσω, κερδίζοντας κάποια αποτελεσματική και ισορροπημένη κάθετη δύναμη.
Κάλυμμα Κινητήρα (Coke/Engine Cover)Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Αλλαγές στο σχεδιασμό του καλύμματος του κινητήρα. Οι επιφάνειες των πλαϊνών δοχείων έχουν ενημερωθεί για να προσαρμοστούν στις νέες εξελίξεις του δαπέδου και τις σχετικές αλληλεπιδράσεις, τροποποιώντας τις συνθήκες ροής της άνω επιφάνειας του δαπέδου.
Μπροστινή ΠτέρυγαΑναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Μικρή αλλαγή στη μετάβαση μεταξύ του κύριου πτερυγίου και του τελικού πτερυγίου της μπροστινής πτέρυγας. Οι εξελίξεις του τοπικού τελικού πτερυγίου της μπροστινής πτέρυγας βελτιώνουν την απόδοση και την αποτελεσματικότητα της εξωτερικής μπροστινής πτέρυγας και ενθαρρύνουν επίσης καλύτερη ποιότητα ροής κατάντη.
Ομάδα
McLaren Formula 1 Team
Εξάρτημα
Δεν υποβλήθηκαν αναβαθμίσεις για αυτό το γεγονός.
Περιγραφή Αναβάθμισης
-
Ομάδα
Scuderia Ferrari HP
Εξάρτημα
Μπροστινή Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Περιλαμβάνει αναθεωρημένη κατανομή φορτίου κατά μήκος και κατά πλάτος των στοιχείων της πτέρυγας, μαζί με αναθεωρημένο τελικό πτερύγιο και εξωτερικές καμπύλες άκρων. Αυτή η εισαγωγή συνδέεται με την αναθεώρηση των άρθρων 3.15.4 και 3.15.5 των τεχνικών κανονισμών, με ισχύ από το Ισπανικό Grand Prix και μετά.
Ομάδα
Εξάρτημα
Πίσω Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για το εύρος οπισθέλκουσας που είναι ειδικό για την πίστα. Η πίσω πτέρυγα υψηλής κάθετης δύναμης, μεταφέρθηκε από το 2024, έλαβε μια τοπική αναβάθμιση στην εξωτερική άκρη και τις γεωμετρίες της καμπύλης, βελτιώνοντας τα τοπικά χαρακτηριστικά ροής και αυξάνοντας αποτελεσματικά το φορτίο.
Ομάδα
Red Bull Racing
Εξάρτημα
Μπροστινή Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Τα πρώτο και δεύτερο στοιχεία αναθεωρήθηκαν κυρίως στην τομή, ενώ τα στοιχεία πτερυγίων και οι άκρες είναι συνέπεια των δύο πρώτων στοιχείων. Αυτές οι αλλαγές έγιναν για να συμμορφωθούν με τις αναθεωρήσεις των Τεχνικών Κανονισμών της F1 2025 που ισχύουν από το Ισπανικό GP, με στόχο την αύξηση της ακαμψίας με ελάχιστο κόστος βάρους και την επίτευξη των επιθυμητών χαρακτηριστικών φορτίου.
Ομάδα
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team
Εξάρτημα
Πλαϊνό Δάπεδο
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Αυξήθηκε η χορδή του πλαϊνού πτερυγίου του δαπέδου με πρόσθετα πτερύγια. Αυτό αυξάνει τη ροή μάζας κάτω από το μπροστινό δάπεδο, αυξάνοντας τη δίνη που εκπέμπεται από το σύστημα των φρακτών και αυξάνοντας το φορτίο του δαπέδου.
Ομάδα
Εξάρτημα
Φράκτες Δαπέδου
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκαν για απόδοση (βελτίωση ροής). Ο επανασχεδιασμένος εσωτερικός φράκτης. Το νέο προφίλ φράχτη έχει βελτιώσει την τοπική κατανομή πίεσης και τη θέση της δίνης, βελτιώνοντας τόσο το τοπικό όσο και το κατάντη φορτίο μέσω καλύτερης αρχικής ροής.
Ομάδα
Εξάρτημα
Πίσω Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Επανασχεδιασμένα κύρια στοιχεία και στοιχεία πτερυγίου. Πρόκειται για μια ειδική πίσω πτέρυγα για την πίστα, με αυξημένη καμπύλη με στόχο την απόκτηση τοπικής κάθετης δύναμης και οπισθέλκουσας σε μια κλίση απόδοσης κατάλληλη για τη Βαρκελώνη.
Ομάδα
Aston Martin Aramco F1 Team
Εξάρτημα
Μπροστινή Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναθεωρημένη λεπτομέρεια άκρου μεταξύ των στοιχείων της μπροστινής πτέρυγας και του τελικού πτερυγίου. Τα κύρια τμήματα της πτέρυγας αναθεωρήθηκαν επίσης για συμμόρφωση με το TD018H. Η αναθεωρημένη λεπτομέρεια άκρου βελτιώνει το πεδίο ροής γύρω από το εξωτερικό άκρο της πτέρυγας, αυξάνοντας το φορτίο που παράγεται σε αυτήν την περιοχή. Οι αλλαγές στην τομή είναι για δομικούς λόγους.
Ομάδα
BWT Alpine F1 Team
Εξάρτημα
Φράκτες Δαπέδου
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκαν για απόδοση (τοπικό φορτίο) με επανασχεδιασμένους φράκτες δαπέδου. Οι φράκτες δαπέδου έχουν βελτιστοποιηθεί τοπικά για να βελτιώσουν την ποιότητα των υποδαπέδιων δομών. Αυτό οδηγεί σε βελτιωμένη παροχή ροής σε ολόκληρο το δάπεδο και παράγει τοπικό φορτίο.
Ομάδα
Εξάρτημα
Σώμα Δαπέδου
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο) με τοπικές αλλαγές στο σχήμα του δαπέδου. Έχουν γίνει τοπικές και ανεπαίσθητες τροποποιήσεις στο δάπεδο για να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα των αναβαθμισμένων φρακτών και να βελτιωθεί η ποιότητα του πεδίου ροής.
Ομάδα
MONEYGRAM HAAS F1 TEAM
Εξάρτημα
Μπροστινή Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (μηχανική ρύθμιση) με ενημερωμένη κατασκευή μπροστινής πτέρυγας. Οι Τεχνικοί Κανονισμοί του 2025 αναθεωρήθηκαν στις 7 Απριλίου για να συμπεριλάβουν πιο αυστηρές απαιτήσεις απόκλισης πτερυγίων FW, με ισχύ από τις 28 Μαΐου. Κατά συνέπεια, μια νέα κατασκευή FW ήταν απαραίτητη για να συμμορφωθεί με αυτές τις νέες απαιτήσεις.
Ομάδα
Visa Cash App Racing Bulls
Εξάρτημα
Μπροστινή Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (βελτίωση ροής). Τα στοιχεία του κύριου πτερυγίου είναι νέα, με χαμηλότερο κεντρικό τμήμα. Το κεντρικό τμήμα της πτέρυγας φορτώνεται περαιτέρω σε σχέση με το εξωτερικό, τροποποιώντας τις συνθήκες ροής κατάντη. Αυτή η αναβάθμιση αντιμετωπίζει επίσης τις αυξημένες απαιτήσεις ακαμψίας FW για τον αγώνα 9 και μετά.
Ομάδα
Εξάρτημα
Τελικό Πτερύγιο Μπροστινής Πτέρυγας
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (βελτίωση ροής). Η σύνδεση μεταξύ των άκρων και του FWEP έχει ενημερωθεί. Η ροή γύρω από τις άκρες της FW είναι εξαιρετικά τρισδιάστατη. Η αναθεωρημένη λεπτομέλεια γύρω από τις άκρες συμβάλλει στη μείωση των απωλειών που δημιουργούνται από αυτό το πεδίο ροής.
Ομάδα
Εξάρτημα
Μύτη
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (βελτίωση ροής). Η κάτω επιφάνεια της μύτης έχει ανασηκωθεί, ενώ η άκρη έχει χαμηλώσει. Η άκρη της μύτης πέφτει προς τα κάτω για να συναντήσει τα νέα τμήματα FW, ενώ η ανασηκωμένη κάτω επιφάνεια συμβάλλει στην αύξηση του φορτίου που παράγεται από το κεντρικό τμήμα της πτέρυγας, το οποίο με τη σειρά του τροποποιεί την κατάντη ροή γύρω από το μονοθέσιο.
Ομάδα
ATLASSIAN Williams Racing
Εξάρτημα
Μπροστινή Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Η διάταξη της μπροστινής πτέρυγας ενημερώνεται για να ικανοποιήσει τους νέους κανονισμούς απόκλισης. Επιπλέον, ενημερώθηκε η γεωμετρία του πίσω πτερυγίου και του FWEP. Το εξωτερικό τμήμα του πίσω πτερυγίου έχει πιο οπισθοχωρημένο προφίλ και το κάθετο τμήμα του τελικού πτερυγίου έχει αναθεωρημένη γεωμετρία καμπύλης. Οι συνδυασμένες γεωμετρικές και κατασκευαστικές αλλαγές μειώνουν την απόκλιση για να συμμορφωθούν με τους τελευταίους κανονισμούς. Οι γεωμετρικές ενημερώσεις αλλάζουν το πρότυπο ροής από την μπροστινή πτέρυγα και αλλάζουν την απόδοση τόσο των επίπλων του μπροστινού αγωγού φρένων όσο και του μπροστινού δαπέδου.
Ομάδα
Εξάρτημα
Πίσω Γωνία
Περιγραφή Αναβάθμισης
Υπάρχει μια αναθεωρημένη γεωμετρία εξόδου για τον πίσω αγωγό φρένων, η οποία περιορίζει τη ροή μέσω του αγωγού φρένων. Η αναθεωρημένη γεωμετρία εξόδου αλλάζει τον ρυθμό ροής μέσω του αγωγού φρένων και επηρεάζει την ψύξη των φρένων με τρόπο κατάλληλο για τις απαιτήσεις φρεναρίσματος της Βαρκελώνης.
Ομάδα
Εξάρτημα
Σχάρες Ψύξης
Περιγραφή Αναβάθμισης
Ένα νέο προαιρετικό πάνελ σχαρών ψύξης είναι διαθέσιμο για αυτό το γεγονός. Αυξάνει τον αριθμό των μεγάλων σχαρών στο μέγιστο που μπορεί να φιλοξενήσει το πάνελ. Αυτή η αναβάθμιση απλώς αυξάνει τη ροή μέσω των ψυγείων και επομένως αυξάνει την ψύξη του PU με κόστος κάθετης δύναμης και οπισθέλκουσας. Αυτή θα είναι η νέα μέγιστη ρύθμιση ψύξης, η οποία μπορεί να είναι χρήσιμη στη Βαρκελώνη, αλλά είναι πιο πιθανό να χρειαστεί αργότερα στη σεζόν.
Ομάδα
KICK Sauber F1 Team
Εξάρτημα
Σώμα Δαπέδου
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Αλλαγές σε διάφορους τομείς του δαπέδου: φράκτης δαπέδου, εξωτερική άκρη δαπέδου και διαχύτης. Οι τροποποιήσεις στοχεύουν σε βελτιωμένες συνθήκες πεδίου ροής για το υποδαπέδιο από μπροστά προς τα πίσω, κερδίζοντας κάποια αποτελεσματική και ισορροπημένη κάθετη δύναμη.
Ομάδα
Εξάρτημα
Κάλυμμα Κινητήρα (Coke/Engine Cover)
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Αλλαγές στο σχεδιασμό του καλύμματος του κινητήρα. Οι επιφάνειες των πλαϊνών δοχείων έχουν ενημερωθεί για να προσαρμοστούν στις νέες εξελίξεις του δαπέδου και τις σχετικές αλληλεπιδράσεις, τροποποιώντας τις συνθήκες ροής της άνω επιφάνειας του δαπέδου.
Ομάδα
Εξάρτημα
Μπροστινή Πτέρυγα
Περιγραφή Αναβάθμισης
Αναβαθμίστηκε για απόδοση (τοπικό φορτίο). Μικρή αλλαγή στη μετάβαση μεταξύ του κύριου πτερυγίου και του τελικού πτερυγίου της μπροστινής πτέρυγας. Οι εξελίξεις του τοπικού τελικού πτερυγίου της μπροστινής πτέρυγας βελτιώνουν την απόδοση και την αποτελεσματικότητα της εξωτερικής μπροστινής πτέρυγας και ενθαρρύνουν επίσης καλύτερη ποιότητα ροής κατάντη.

Comments

Related Articles

Grand Prix Καναδα 2025: - Τεχνικό Report Αναβαθμίσεων Όλων των Ομάδων! 🏁🇨🇦🏎️
13, JUN

Grand Prix Καναδα 2025: - Τεχνικό Report Αναβαθμίσεων Όλων των Ομάδων! 🏁🇨🇦🏎️

Georgios Balatzis 0
Read More
Ελαστικά Formula 1: Οδηγός Επιβίωσης για τον Ενθουσιώδη Θεατή 🏎️💨
10, JUN

Ελαστικά Formula 1: Οδηγός Επιβίωσης για τον Ενθουσιώδη Θεατή 🏎️💨

Georgios Balatzis 0
Read More
Το Αίνιγμα της Πίσω Κίνησης: Γιατί τα Μονοθέσια της Formula 1 Επιμένουν στην Κίνηση στους Δύο Τροχούς! 🏎️💨
7, JUN

Το Αίνιγμα της Πίσω Κίνησης: Γιατί τα Μονοθέσια της Formula 1 Επιμένουν στην Κίνηση στους Δύο Τροχούς! 🏎️💨

Georgios Balatzis 0
Read More