Russell & Kimi: Ποιος οδηγεί το μέλλον της Mercedes;
Η φετινή σεζόν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μας εφοδιάζει με μεγάλο ενδιαφέρον, όχι όμως μόνο ως προς τη μάχη της κορυφής, αλλά και στους πρωτοεμφανιζόμενους, οι οποίοι έχουν κεντρίσει αρκετά τα βλέμματα. Πριν όμως ξεκινήσει η σεζόν, το λεγόμενο next big thing ήταν από τη μεριά των ασημένιων βελών και ακούει στο όνομα Andrea Kimi Antonelli.
Ο δεκαοκτάχρονος Ιταλός από την Μπολόνια ήρθε να αντικαταστήσει τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Lewis Hamilton. Η ζυγαριά προς τον rookie ήταν άνιση, ωστόσο κανείς δεν περίμενε θαύματα από την αρχή. Να συμπληρώσουμε ότι δεν έγινε σύγκριση του νεαρού με τον παλαίμαχο Lewis, η οποία θα ήταν πραγματικά… (γελοία).
Αυτή η αλλαγή έδωσε τη σκυτάλη στον έμπειρο οδηγό της Mercedes, George Russell. Η ευθύνη έπεσε στους ώμους του Βρετανού από τις αρχές του περσινού πρωταθλήματος, μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης του Lewis Hamilton. Ο νούμερο ένα οδηγός έγινε ξεκάθαρη επιλογή για την ομάδα και η φετινή W16 είναι “δημιούργημα” από το feedback του εικοσιεπταχρονου οδηγού.
Στη φετινή σεζόν, η μάχη ανάμεσα στον έμπειρο Russell και τον πρωτοεμφανιζόμενο Antonelli δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Στο head-to-head, έχουμε μέχρι στιγμής στις κατατακτήριες δοκιμές τον George να υπερτερεί με 7 νίκες έναντι της μίας του Kimi, και στους αγώνες με 8–0 υπέρ του George.
Η μάχη πάντως, να το πούμε στην καθομιλουμένη, “δεν είναι στα ίσα”, διότι από τη μεριά του Kimi είναι μία παρθενική σεζόν στη Formula 1. Τα δεδομένα όμως δεν είναι αποθαρρυντικά για τον Ιταλό. Τα σημάδια του ταλέντου του είναι εμφανή και η βελτίωση αυξανόμενη. Σε πολλά σημεία της τηλεμετρίας, είδαμε τον Kimi να κάνει αισθητή διαφορά από τον έμπειρο George – ειδικά στις γρήγορες καμπές. Όπως ανέφερε και στις δηλώσεις του ο Lewis Hamilton, οι γραμμές του Kimi “είναι σαν να παίζει σε κονσόλα”.
Παρακάτω θα δούμε ένα πίνακα συγκρίνοντας τους δύο ομόσταυλός.
Οδηγικό Στυλ: Συγκριτικά
Drivers
Παράμετρος | George Russell | Kimi Antonelli |
---|---|---|
Φρενάρισμα | Πολύ δυναμικό. συχνά αργά και βαθιά | Πολύ ομαλό. ακριβές – εστιάζει στη σταθερότητα |
Είσοδος στροφής | Χρήση oversteer | καθαρή γραμμή - χωρίς έντονα γλιστρήματα |
Έξοδος στροφής | Επιθετικός στο πάτημα του γκαζιού | Σταδιακή και ελεγχόμενη επιτάχυνση |
Διαχείριση ελαστικών | Σχετικά καλή αλλά όχι πάντα ιδανική | Πολύ ώριμη για την ηλικία του |
Αλλαγές ρυθμού (pace shift) | Ευέλικτος σε συνθήκες βροχής / αγώνα | Πολύ καλός στο προσαρμοστικό racecraft |
Από τη μεριά του George Russell, να τονίσουμε ότι τα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Η απόδοσή του είναι σταθερή και η διαχείριση του ERS, μπορούμε και να την χαρακτηρίσουμε ως masterclass. Ο Βρετανός θα πάρει το 100% από το μονοθέσιο και ο “τσαμπουκάς” είναι παρών. Εδώ θα δούμε ότι έχει χαρακτηριστεί και ως “κόλ...”, από την ύπουλη συμπεριφορά του προς τους συναθλητές του. Εμείς θα παραμείνουμε έξω από αυτό το τρυπάκι.
Μεγάλο ατού για τον George ήταν τα χρόνια συνεργασίας του με τον Lewis, το οποίο αποτελεί ένα μεγάλο + για την εμπειρία του εικοσιεπταχρονου. Το μεγάλο μειονέκτημα που βλέπουμε να αντιμετωπίζει προς το παρόν είναι η έλλειψη του να πάρει το... κάτι παραπάνω από το μονοθέσιο. Ο George θα πάρει το 100% από την απόδοση της W16, όμως το να μπορέσει να κάνει την υπέρβαση σε ορισμένα σημεία θα ήταν μεγάλο πλεονέκτημα για τον ίδιο. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει και η διαχείριση των ελαστικών, στην οποία υστερεί, έχοντας και δεδομένα από τα προηγούμενα χρόνια με τον Lewis.
Γυρίζοντας πάλι στον Kimi, θα προσθέσουμε ότι ο επιθετικός χαρακτήρας του δηλώνει πως δεν ήρθε για δεύτερος οδηγός. Ο ακατέργαστος λίθος της Mercedes θα δικαιώσει τελικά τον μεγάλο ντόρο που έκανε η ομάδα; Προς το παρόν, η ανυπομονησία του Ιταλού να μεγαλουργήσει αναδύεται στην επιφάνεια. Εδώ βρίσκεται και η παρόρμηση των οδηγών για επιτυχία, που πολλές φορές τους φέρνει αντιμέτωπους με δύσκολες καταστάσεις. Ο χρόνος είναι με το μέρος του Andrea Kimi Antonelli και η επιτυχία αναμένεται να έρθει σύντομα.
Comments