Miami GP 2025 - Τεχνικό Report Αναβαθμίσεων Όλων των Ομάδων! 🔧🌴🏎️
Alpine F1 Team 🇫🇷
Η Alpine κατέφθασε στο Μαϊάμι χωρίς νέο αεροδυναμικό πακέτο για το σασί A525. Φωτογραφίες από το paddock έδειξαν πως η ομάδα χρησιμοποιεί ρύθμιση παλαιότερης γενιάς στο ρύγχος και την εμπρός πτέρυγα, υποδηλώνοντας καμία νέα αεροδυναμική προσθήκη για το Grand Prix. Ο Pierre Gasly επιβεβαίωσε ότι η ομάδα επικεντρώνεται στην αξιοποίηση του υπάρχοντος πακέτου αντί για την εισαγωγή αναβαθμίσεων. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Alpine στο Μαϊάμι παραμένουν αμετάβλητα από προηγούμενους αγώνες. (Οι τελευταίες αλλαγές στο πάτωμα και τη ψύξη είχαν παρουσιαστεί σε παλαιότερους γύρους.)
Aston Martin Aramco F1 Team 🇬🇧
Η Aston Martin δεν έφερε νέες αναβαθμίσεις στο Μαϊάμι. Η AMR25 είχε ήδη παρουσιαστεί με ευρύ φάσμα αλλαγών — νέο πάτωμα, ανασχεδιασμένες εισαγωγές στο πλάι και αμάξωμα, και νέα εμπρός πτέρυγα με στόχο την ενίσχυση της πρόσφυσης σε χαμηλές ταχύτητες. Αυτά τα στοιχεία αποτελούν τη βασική ρύθμιση στο Μαϊάμι. Καμία άλλη αναβάθμιση δεν δηλώθηκε. Η ομάδα συνεχίζει τη συλλογή δεδομένων για το νέο design. (Το ενημερωμένο πάτωμα έχει σχεδιαστεί για βελτιωμένη ροή αέρα κάτω από το μονοθέσιο, ενώ το νέο αμάξωμα βοηθά στη διαχείριση της ροής προς τα πίσω.)
Scuderia Ferrari 🇮🇹
Η Ferrari επιβεβαίωσε ότι δεν έφερε νέες αναβαθμίσεις στο Μαϊάμι. Το βάθρο του Leclerc στη Jeddah ήρθε με το αναβαθμισμένο πάτωμα που εισήχθη στο Μπαχρέιν, αλλά οι επικεφαλής δηλώνουν ότι η SF-25 θα παραμείνει χωρίς αλλαγές μέχρι τον επόμενο γύρο. Ο Lewis Hamilton είπε χαρακτηριστικά: «Δεν έχουμε αναβαθμίσεις αυτό το Σαββατοκύριακο». Οι μεγάλες αναβαθμίσεις έχουν προγραμματιστεί για την Ίμολα. (Η Ferrari ποντάρει σε δοκιμές ακαμψίας FIA και στο πακέτο της Ίμολα για την επόμενη πρόοδο.)
Haas F1 Team 🇺🇸
Η VF-25 της Haas φέρει εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου, και δεν παρουσιάστηκαν νέες αναβαθμίσεις στο Μαϊάμι. Τα στοιχεία του Ολλανδικού GP 2024 — πιο μακρύ ρύγχος, νέα εμπρός πτέρυγα με cut-out στην κάτω γωνία, και sidepod τύπου “overbite” (επηρεασμένο από McLaren) — παραμένουν σε χρήση. Η προσθήκη aero καθρεφτών τύπου full-surround για ενίσχυση της ροής γύρω από το sidepod συνεχίζει να είναι μέρος του design. Η ομάδα δουλεύει με το βασικό configuration της VF-25, εστιάζοντας σε ρυθμίσεις και όχι νέα εξαρτήματα.
McLaren F1 Team 🏆🇬🇧
Η McLaren έφερε εκτενές πακέτο αναβαθμίσεων στο Μαϊάμι! Η ομάδα δήλωσε αλλαγές σχεδόν σε όλα τα σημεία του MCL38 — αεροδυναμικά και μηχανικά.
Βασικά στοιχεία:
- Νέα εμπρός πτέρυγα (με νέους αεραγωγούς φρένων)
- Νέα γεωμετρία ανάρτησης εμπρός
- Ανασχεδιασμένο πάτωμα και “coke-bottle” περιοχή
- Νέες εισαγωγές sidepod και αμάξωμα
- Αναβαθμισμένοι αεραγωγοί ψύξης
- Νέα beam wing για το Μαϊάμι
Ο Lando Norris χρησιμοποιεί όλο το πακέτο, ενώ ο Oscar Piastri έχει περίπου τα μισά νέα εξαρτήματα.
Mclaren
| Team | Upgrades | Main Areas | Availability |
|---|---|---|---|
| McLaren | Ναι (πλήρες aero πακέτο, suspension) | Πτέρυγες, Ανάρτηση, Πάτωμα, Ψύξη | Μόνο ο Norris |
Mercedes-AMG F1 Team 🇩🇪
Η Mercedes σχεδιάζει το κύριο πακέτο της για την Ίμολα, αλλά μικρές αλλαγές δοκιμάζονται στο Μαϊάμι. Ο James Allison δήλωσε πως υπάρχουν «μερικά νέα πράγματα αλλά όχι πάτωμα». Αυτό σημαίνει διακριτικές αεροδυναμικές δοκιμές, χωρίς σημαντικές οπτικές αλλαγές. Η W16 διατηρεί το ίδιο σασί και γεωμετρία με προηγούμενους γύρους. Η ομάδα περιμένει μεγαλύτερη πρόοδο στην Ίμολα.
Red Bull Racing 🏆🇦🇹
Η Red Bull επικεντρώθηκε σε βελτιώσεις ψύξης και ροής αέρα στο RB21. Στη Jeddah επανασχεδιάστηκαν εσωτερικά οι αεραγωγοί και εμφανίστηκε νέο άνοιγμα στο κάλυμμα του κινητήρα. Επίσης, τροποποιήθηκε η beam wing για υψηλή ταχύτητα. Ένα νέο πάτωμα προετοιμάστηκε αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε στη Jeddah – πιθανόν να κάνει ντεμπούτο στο Μαϊάμι.
Redbull
| Team | Upgrades | Main Areas | Availability |
|---|---|---|---|
| Red Bull | Ναι (νέο πάτωμα, cooling, beam wing) | Πάτωμα, Ψύξη, Beam Wing | Πλήρης |
Racing Bulls 🇮🇹
Η Racing Bulls δεν ανακοίνωσε συγκεκριμένες αναβαθμίσεις για το Μαϊάμι. Το VCARB-02 παραμένει στην έκδοση παρουσίασης. Δεν υπάρχουν δηλώσεις στην FIA ούτε εντοπισμένες αλλαγές στα paddock. Ο κινητήρας και η γεωμετρία παραμένουν ως είχαν. Η πρόοδος εξαρτάται κυρίως από τη ρύθμιση και τα δεδομένα αγώνα.
Sauber F1 Team (Stake) 🇨🇭
Η Sauber C45 έρχεται στο Μαϊάμι με πολλαπλές νέες βάσεις από την αρχή της σεζόν. Νέο αεροδυναμικό design, νέα ανάρτηση μπροστά και πίσω, αναβαθμισμένη ψύξη και μειωμένο βάρος. Δεν υπήρξαν νέες δηλώσεις για το Μαϊάμι, αλλά οι επόμενες αναβαθμίσεις αναμένονται νωρίς στη σεζόν.
Sauber
| Team | Upgrades | Main Areas | Availability |
|---|---|---|---|
| Sauber | Όχι (αναβαθμισμένο launch-spec) | Αεροδυναμική, Ψύξη, Ανάρτηση (από αρχή σεζόν) | Πλήρες από αρχή σεζόν |
Williams Racing 🇬🇧
Η Williams επικεντρώνεται στην επίλυση γνωστών προβλημάτων και δεν έφερε νέες αναβαθμίσεις στο Μαϊάμι. Ο James Vowles αναφέρει ότι πολλές δυνατότητες του FW46 παραμένουν ανεκμετάλλευτες λόγω ατυχιών και ελλείψεων. Ο Albon τόνισε πως «πολλές ομάδες δεν έχουν φέρει ακόμα αναβαθμίσεις» και η Williams ανήκει σε αυτές. Η βελτίωση εξαρτάται αποκλειστικά από τις ρυθμίσεις και όχι νέα εξαρτήματα.
Συνοψίζοντας:
Upgrades
| Ομάδα | Νέες Αναβαθμίσεις | Κύριοι Τομείς Αναβάθμισης | Διαθεσιμότητα πακέτου |
|---|---|---|---|
| Red Bull | Ναι (νέο πάτωμα, cooling, beam wing) | Πάτωμα, Ψύξη, Beam Wing | Πλήρης |
| McLaren | Ναι (πλήρες aero πακέτο, suspension) | Πτέρυγες, Ανάρτηση, Πάτωμα, Ψύξη | Μόνο ο Norris |
| Ferrari | Όχι | Καμία | — |
| Mercedes | Μικρές μόνο (μεγάλες στην Ίμολα) | Αεροδυναμικές δοκιμές | Μερικώς |
| Aston Martin | Όχι | Καμία | — |
| Alpine | Όχι | Καμία | — |
| Haas | Όχι | Καμία | — |
| Williams | Όχι | Ρυθμίσεις | — |
| Racing Bulls | Όχι | Καμία | — |
| Sauber | Αναβαθμισμένο launch-spec | Αεροδυναμική, Ψύξη, Ανάρτηση (από αρχή σεζόν) | Πλήρες από αρχή σεζόν |
Comments